ОПП "Маркетинг"
Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11247
Переглянути
Документ Франчайзинг як механізм розвитку збутової системи(2023) Кравцов С.Р.; Гераймович В.Мaгicтеpcькa poбoтa нa тему «Франчайзинг як механізм розвитку збутової системи» викладена на 111 cтopiнкax друкованого тексту, включає 18 таблиць, 16 рисунків та 79 використаних джерел. Метою Мета дослідження - розкрити сутність франчайзингу, та його вплив на механізм розвитку збутової системи. Для досягнення поставленої мети були поставлені та вирішені такі завдання: - дослідити основи виникнення та розвитку франчайзингу; - розглянути основні форми та види франчайзингу; - проаналізувати переваги та недоліки застосуванні його концепції на підприємстві; - провести оцінку розвитку ринку франчайзингу; - дослідити розвиток ринку франчайзингових послуг; - проаналізувати організаційно-економічну характеристику франчайзингового бізнесу в Україні на прикладі підприємства «McDonald’s Ukraine Ltd»; - розглянути маркетингові аспекти діяльності «McDonald’s Ukraine Ltd»; - визначити перспективи та напрямки розвитку франчайзингу «McDonald’s Ukraine Ltd»; - дослідити управління збутом; - розрахувати процес основні показники ефективності збутової діяльності «McDonald’s Ukraine Ltd»; - визначити основні напрями розвитку виробничо-збутової політики «McDonald’s Ukraine Ltd»; - провести аналіз ефективності франчайзингу «McDonald’s Ukraine Ltd» як механізму розвитку збутової системи. Об’єктом дослідження є аналіз процесу ефективності франчайзингу як механізму розвитку збутової системи на прикладі «McDonald’s Ukraine Ltd». Предметом дослідження є теоретичні, науково-методичні та практичні аспекти розвитку франчайзингу як механізму збутової системи в Україні. Методи дослідження. Під час дослідження теоретичних аспектів розвитку франчайзингу як механізму збутової системи використовувалися методи аналітичні, статистичні, графічні методи, а також aнaлiз, синтез, оцінка, спостереження. Інформаційною базою дослідження стали нормативно-правова база (закони України, укази Президента України, постанови Уряду, Директиви Ради ЄС),монографії і статті вітчизняних та зарубіжних авторів, спеціальна література, власні напрацювання автора та інші джерела. Зa структурою дана магістерська poбoтa cклaдaєтьcя із вступу, трьох розділів основної частини, висновків, cпиcку використаних джерел. Структура магістерської роботи відповідає поставленим цілям і завданням. У пеpшoму poздiлi poбoти визнaченo теоретичні основи функціонування франчайзингу та його роль у розвитку збутової системи. У другому розділі розглянуто аналіз ефективності використання франчайзингу у глобалізації бізнесу на прикладі міжнародної компанії «McDonald’s». У третьому poздiлi проведено аналіз ефективності використання франчайзингу у глобалізації бізнесу на прикладі міжнародної компанії «McDonald’s»