ОПП "Маркетинг"
Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11247
Переглянути
Документ Організація рекламної діяльності підприємства(2023) Білецький О.Ю.; Луцій О.П.Документ Особливості використання інтернет-ресурсів у рекламній діяльності(2023) Мулик О.В.; Луцій О.Дипломна робота другого (магістерського) рівня вищої освіти на тему “Особливості використання інтернет-ресурсів у рекламній діяльності” містить 71 сторінку, 16 таблиць, 10 рисунків, 5 формул, 1 додаток. Перелік посилань нараховує 53 найменування. Метою дослідження є вивчення процесу розробки рекламної кампанії в теорії та застосування отриманих знань для розробки практичних рекомендацій щодо вдосконалення рекламної діяльності в мережі “Інтернет” ТОВ “КОМФІ ТРЕЙД”. Об’єктом дослідження є рекламна діяльність в мережі “Інтернет” ТОВ “КОМФІ ТРЕЙД”. Предметом дослідження виступає механізм реалізації інтернет-ресурсів в рекламній діяльності компанії ТОВ “КОМФІ ТРЕЙД”. У вступі підкреслюється актуальність, яку набувають питання розробки рентабельно обґрунтованої та доцільної рекламної інтернет-кампанії. У першому розділі досліджено сутність та значення рекламних кампаній підприємств в інтернеті, визначені особливості рекламних кампаній та підходи до оцінки ефективності рекламних кампаній в інтернеті. У другому розділі надано організаційно-економічну характеристику компанії ТОВ “КОМФІ ТРЕЙД”, здійснено сегментування ринку та позиціонування послуг на ньому, проведено аналіз та оцінку застосовуваних рекламних інтернет-кампаній в комплексі маркетингу компанії. У третьому розділі визначені перспективи просування реклами в мережі, досліджено маркетинговий бюджет для рекламної кампанії ТОВ “КОМФІ ТРЕЙД” та визначено очікуваний ефект запропонованих заходів від реклами в інтернеті. У висновках приведені результати магістерської роботи, визначенні перспективи реалізації запропонованих рішень.