Монографії
Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/6182
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Зміст і методика виховної роботи наставника студентської групи(ЦП Компринт, 2020) Маценко Леся МиколаївнаРобота присвячена проблемі діяльності наставника студентської групи, яка розглядається як суттєва складова системи виховної роботи ЗВО. У монографії розкрито питання змісту виховної роботи наставника, виховання здорового способу життя та формування студентського колективу. Видання адресоване молодим наставникам студентських груп та викладачам, студентам педагогічних факультетів, аспірантам та усім тим, кого хвилюють питання виховання студентської молоді.Документ Профільне навчання в середній школі Федеративної Республіки Німеччини : монографія(НУБіП України, 2016) Гладченко Мирослава МиколаївнаУ монографії проаналізовано реформування системи загальної середньої освіти у другій половині ХХ століття та її сучасний стан, здійснено порівняльний аналіз концептуальних підходів до профільного навчання учнів у ФРН, дослідженопсихолого-педагогічні проблеми профільного навчання учнів та шляхи і способи їх вирішення в системі загальної середньої освіти в Німеччині. Розглянуто особливості допрофільної підготовки учнів у системі загальної середньої освіти Німеччини, охарактеризовано гімназію як базовий навчальний заклад профільного навчання школярів, висвітлено педагогічний досвід організації профільного навчання учнів у землях Гессен і Баварія.Документ Виховання господарської дбайливості студентів аграрних вищих навчальних закладів в контексті лідерологічного аналізу(ЦП Компринт, 2016) Сопівник Руслан Васильович; Мешко К.І.Монографія присвячена теоретичним і пракладним питанням виховання господарської дбайливості майбутнього фахівця агропромислового комплексу як однієї із важливих якостей лідера-організатора сільськогосподарського виробництва.. Аналізуються джерельна база й сучасні, як зарубіжні так і вітчизняні дослідження щодо виховання госоподаррності та інших лідерських якостей студентів, пропонуються методики реалізації господарського та лідерського потенціалу студента. Обгрунтовуються методологічні підходи виховання господарності та лідерського потенціалу особистості Розкриваються теорій лідерства його сутність, структура, типи та функції. Особлива увага приділена вивченню теорії лідерства як прояву особистісних якостей. Подаються результати експериментальної роботи з оцінки і відбору лідерських рис, необхідних студенту аграрного вищого навчального закладу для ефективного господарювання та завоювання провідних позицій в майбутній професійній діяльності. У книзі показана роль основних суб’єктів виховної роботи аграрних вищих навчальних закладів щодо виховання господарської дбайливості, реалізації лідерського потенціалу молоді. Висвітлено діяльність студентського самоврядування та молодіжних громадських організацій як важливих форм виховання лідерських якостей студентів. Значна увага приділяється конструюванню і аналізу результатів впровадження моделі виховання господарської дбайливості майбутніх фахівців агропромислової галузі. Монографія розрахована на науковців, науково-педагогічних працівників, наставників академічних груп, аспірантів, студентів, а також усіх, хто цікавиться проблемами виховання і самовиховання особистісних якостей