ОПП "Програмне забезпечення інформаційних систем"
Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11259
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Програмна реалізація генетичного алгоритму у розробці штучного інтелекту для ігор(2023) Довгорукий А.А.Магістерська кваліфікаційна робота на тему "Програмна реалізація генетичного алгоритму у розробці штучного інтелекту для ігор" розглядає застосування генетичних алгоритмів для оптимізації ігрового процесу в середовищі Unity. Робота містить 50 сторінок, включаючи 16 ілюстрацій, 0 таблиць, 0 додатків та 11 використаних літературних джерел. Об’єктом дослідження є процес автоматичної генерації ігрових карт та механізм балансування сили ворожих NPC (неігрових персонажів), які атакують гравця. Дослідження фокусується на покращенні ігрового досвіду через адаптацію ігрового середовища та поведінки ворогів до стилю гри користувача. Використані методи дослідження охоплюють програмування в Unity, тестування генетичних алгоритмів, а також аналітичне оцінювання отриманих результатів. При виконанні роботи було застосовано ітеративний підхід з регулярною верифікацією результатів генерації та балансування. Метою роботи є розробка ефективного методу створення ігрових карт та балансування ворогів в реальному часі, що дозволяє створювати унікальний ігровий досвід для кожного користувача. Отримані результати показали, що використання генетичних алгоритмів може значно покращити процес створення ігрових карт та балансування ворогів, забезпечуючи високий рівень адаптивності до дій гравця. Наукова новизна полягає у розробці генетичного алгоритму, адаптованого для динамічного ігрового середовища Unity, який може бути використаний для інших типів ігор. Рекомендації щодо впровадження результатів роботи включають інтеграцію розробленого генетичного алгоритму у комерційні ігрові проекти, а також його подальше використання для навчання і поліпшення штучного інтелекту в іграх. Прикладна значимість роботи полягає в здатності алгоритму до швидкої адаптації, що робить його ідеальним для ігрової індустрії, де потрібна висока реактивність ігрових елементів та персоналізація ігрового процесу.Документ Програмне забезпечення системи навчання англійської мови(2023) Кононенко Р.П.В епоху цифрових технологій та швидкого розвитку програмного забезпечення для вивчення англійської мови стає необхідним дослідити його вплив на мовну освіту, окремих учнів та суспільство в цілому. Ця стаття розпочинає подорож динамічним і трансформаційним світом програмного забезпечення для вивчення англійської мови, намагаючись розгадати його минуле, зрозуміти його сьогодення і передбачити його майбутнє в невпинному прагненні зробити вивчення англійської мови доступнішим, ефективнішим і приємнішим для учнів по всьому світу. Об’єктом дослідження виступає програмне забезпечення системи навчання англійської мови. Предмет – оцінка, аналіз та розробка програмного забезпечення для покращення ефективності процесу навчання англійської мови. Метою цього дослідження є вивчення та розробка інноваційних компонентів для програмного забезпечення для вивчення англійської мови, які мають потенціал для покращення досвіду вивчення мови для користувачів. Конкретні цілі цього дослідження такі: 1. Розробка системи стеження: a. Створити комплексну систему відстеження в програмному забезпеченні для вивчення англійської мови, щоб систематично контролювати та записувати прогрес користувачів. b. Впроваджувати механізми зворотного зв’язку, які дозволяють користувачам оцінювати свій навчальний шлях і отримувати цінну інформацію від програмного забезпечення. 2. Розробка адаптивного алгоритму: a. Розробити та інтегрувати адаптивний первинний алгоритм для створення персоналізованих планів навчання, адаптованих до окремих користувачів. b. Використовувати підходи, керовані даними, для коригування темпу навчання, вмісту та вправ, забезпечуючи оптимальне та індивідуальне навчання для кожного користувача. 3. Впровадження машинного навчання та штучного інтелекту: a. Використати потужність технологій машинного навчання та штучного інтелекту для підвищення загальної ефективності та інноваційної спроможності освітніх систем. b. Використати ці технології для аналізу даних користувача, оптимізації доставки контенту та надання інтелектуальних рекомендацій, тим самим покращуючи процес навчання. 4. Розробка ефективних алгоритмів розпізнавання та перекладу: a. Створюйте удосконалені алгоритми розпізнавання та перекладу, щоб полегшити створення симуляторів та навчальних ігор для вивчення англійської мови. b. Ці алгоритми підвищать точність та інформативність мовних дій, дозволяючи користувачам краще розуміти англомовний контент. 5. Створення віртуального вчителя для персоналізованого навчання: a. Розробити віртуального вчителя в програмному забезпеченні, щоб надавати індивідуальне керівництво, підтримку та зворотний зв’язок окремим учням. b. Ця функція надасть користувачам доступ до індивідуального досвіду навчання, який відповідає їхнім унікальним потребам і здібностям, таким чином сприяючи прискореному засвоєнню мови. Досягнувши цих цілей дослідження, дослідження прагне зробити свій внесок у постійну еволюцію програмного забезпечення для вивчення англійської мови, гарантуючи, що воно стане більш ефективним, адаптивним і привабливим інструментом для тих, хто вивчає мову. Зрештою, мета полягає в тому, щоб дати користувачам змогу досягти суттєвого прогресу у своєму володінні англійською мовою, пропонуючи більш персоналізований та ефективний досвід навчання. Пояснювальний документ складається з чотирьох основних сегментів, заключних зауважень і бібліографії використаних посилань. Початковий сегмент охоплює комплексне дослідження системи, окреслюючи особливості предметної області та цілі програмного забезпечення. Наступний розділ ілюструє побудову об’єктно-орієнтованих моделей. Третій розділ пояснює розвиток системи у дві ключові фази, а саме, розробку інформації та програмного забезпечення. Четвертий розділ охоплює результати, що стосуються інтелектуальних конструкцій, і оцінку їхньої ефективності на практиці.