Навчальні та наукові видання

Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/3

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинг
    (ЦП "КОМПРИНТ", 2023) Буряк, Руслан Іванович; Збарський, Василь Кузьмич; Талавиря, Микола Петрович; Бондаренко, Валерій Михайлович
    Книга знайомить читачів з основами маркетингу. У ній розглядаються такі складові маркетингової діяльності підприємства (організації) як маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна й цінова політика, цифровий маркетинг, маркетингова політика розподілу, маркетингові комунікації та організація маркетингової діяльності на підприємстві. Окремий розділ у підручнику займають питання логістики, забезпечення якості та конкурентоспроможності продукції. За своїм змістом підручник відображає сучасні світові підходи у галузі маркетингу, особливості маркетингової діяльності в Україні. Книга – інформативна, дійсно цікаво написана. Матеріал викладено живою, легкою мовою. Підручник читається із задоволенням. Для студентів, які вивчають дисципліну «Маркетинг». Книга може бути корисною всім, хто цікавиться проблемами маркетингу.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові дослідження
    (ЦП "КОМПРИНТ", 2023) Збарський В. К.; Талавиря М.П.; Остапчук А.Д.
    У навчально-науковому посібнику розглянуто сутність і принципи проведення маркетингових досліджень, визначено основні етапи його проведення, наведена класифікація маркетингових досліджень. У навчальному посібнику послідовно викладено систему теоретичного, методологічного та практичного забезпечення дисципліни «Маркетингові дослідження». До кожної теми наведено теоретичний матеріал для поглибленого опрацювання, завдання для самостійної та індивідуальної роботи у формі контрольних питань. Окрему частину посібника відведено маркетинговим дослідженням аспірантів. Запропонований навчально-науковий посібник відповідає вимогам організації навчального процесу.Рекомендується для студентів та аспірантів вищих навчальних закладів, які навчаються за галуззю знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг». Навчальний посібник буде корисним для бакалаврів, магістрів та аспірантів різних спеціальностей.
  • Ескіз
    Документ
    Словник-довідник маркетолога
    (ФОП Ямчинський О.В., 2023) Талавиря, Микола Петрович; Збарський, Василь Кузьмич; Буряк, Р.І.; Александров, Д.С.; Бондаренко, Л.О.; Блохін, С.О.; Войтовська, Я.О.; Залевський, Д.А.; Кнап, Н.В.; Сидоренко, О.М.; Павлишин, С.П.; Полінкевич, С.І.; Полюхович, В.С.; Чертінов, В.О.
    Термінологічний словник-довідник містить необхідний мінімум найбільш вживаних професійних термінів та понять з дисциплін «Економіка підприємства», «Маркетинг» та «Менеджмент». Ознайомлення з пропонованим понятійним апаратом допоможе студентам зорієнтуватися у різноманітті актуальних загальноекономічних та маркетингових термінів і понять та сприятиме кращому вивченню курсу «Маркетинг». Методичний матеріал рекомендовано для самостійної роботи, роботи на практичних та лекційних заняттях, використання в умовах самоосвіти та дистанційного навчання студентів та фахівців з маркетингу. Терміни подані за алфавітом по семи розділах: 1) господарська практика; 2) зовнішньоекономічна діяльність; 3) маркетинг; 4) соціально-економічний розвиток села; 5) грошові одиниці основних держав світу(банкноти і розмінні монети); 6) основні терміни SMMмаркетолога та 7) перелік маркетингових термінів із поясненнями. Буде корисний викладачам, аспірантам, маркетологам підприємств і організацій, працівникам рекламних агенцій широкому колу учасників сфери бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Основи менеджменту, маркетингу та підприємництва
    (ЦП "Компринт", 2018) Балановська, Тетяна Iванiвна; Гогуля, Ольга Петрівна; Троян, Аліна Василівна
    У навчальному посібнику відповідно до робочої програми навчальної дисципліни «Основи менеджменту маркетингу та підприємництва» для підготовки фахівців галузі знань 15 «Автоматизація та приладобудування» спеціальності 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» розкрито теоретичні аспекти та практичні питання з основ менеджменту, маркетингу та підприємництва. Рекомендується студентам, аспірантам, викладачам, усім, хто цікавиться питаннями менеджменту, маркетингу та підприємництва