Кваліфікаційні роботи магістрів

Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/8

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 54
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання логістичних бізнес-процесів
    (2023) Савейко А.М.
    Актуальність теми. Сучасні умови функціонування підприємств в Україні, такі як глобалізація, нестабільність світового ринку, запровадження воєнного стану, ускладнюють процеси управління. Основною метою підприємств є їх «виживання» в умовах жорсткої конкуренції, що зумовлює необхідність своєчасного моніторингу, швидкого реагування та врахування постійних змін у ньому. Також важливо підтримувати, зміцнювати та розвивати конкурентні переваги всіх суб’єктів господарювання. Для підвищення ефективності діяльності підприємств у цілому одним із таких засобів є розробка стратегії логістики як основного напряму та комплексної програми дій і рішень, спрямованих на управління та раціональне використання матеріальних, фінансових та інформаційних потоків відповідно до довгострокових перспективні цілі та бізнес-стратегія підприємства. Особливо актуальним є використання ефективної логістичної стратегії для забезпечення оптимального розподілу продукції, і як наслідок, забезпечення економічної ефективності. З розширенням глобальних ринків компанії повинні керувати складними логістичними мережами, щоб забезпечити постачання товарів і послуг своїм клієнтам у різних частинах світу. Ефективність логістичних процесів сприяє зниженню витрат на зберігання, транспортування та обробку товарів. Завдяки новим технологіям, таким як Інтернет речей (IoT), штучний інтелект (AI) і аналітика даних, можна створити точніші та автоматизовані логістичні системи. Сучасні споживачі очікують швидких і надійних поставок, що підсилює важливість оптимізації логістичних бізнес-процесів. Логістика може відігравати ключову роль у зниженні негативного впливу бізнесу на навколишнє середовище шляхом оптимізації маршрутів і зменшення викидів. Кожна компанія має свої унікальні логістичні потреби та вимоги, тому існує потреба в індивідуальних моделях і рішеннях. Мета і завдання дослідження. Основною метою дослідження є моделювання логістичних бізнес процесів ТОВ ВКФ Варто. Для досягнення зазначеної мети були поставлені такі головні завдання: 1) розглянути економічний зміст та значущість моделювання логістичних бізнес процесів; 2) надати загальну характеристику логістичних бізнес процесів; 3) дослідити історичний екскурс у розвиток моделювання логістичних бізнес процесів: від початків до сучасних тенденцій; 4) проаналізувати концепцію моделювання логістичних бізнес-процесів; 5) розглянути основні принципи моделювання логістичних бізнес процесів; 6) визначити функції та їхнє застосування у моделюванні логістичних процесів; 7) дослідити підходи до класифікації моделей логістичних бізнес процесів; 8) розглянути специфічні особливості та відмінності моделювання логістичних процесів у різних країнах; 9) провести оцінку ефективності та параметрів моделі логістичних бізнес-процесів ТОВ ВКФ Варто; 10) винайти напрямки вдосконалення логістичних бізнес-процесів та методів їх моделювання. Об’єктом дослідження є різні аспекти логістики в організації або підприємстві, можливості їх оптимізації, вплив різних факторів на результативність логістичних процесів, розробка моделей для прогнозування і вдосконалення цих процесів тощо. Предметом дослідження є моделювання логістичних бізнес процесів ТОВ ВКФ Варто. Методи дослідження. Повнота, достовірність і значимість дипломної роботи забезпечуються вдалим поєднанням різних методів і застосуванням комплексного підходу. Літературний огляд: проведення систематичного аналізу наявних джерел, наукових статей, книг та інших публікацій, що стосуються теми логістики та моделювання бізнес-процесів. Вивчення внутрішньої документації: аналіз внутрішніх документів компанії, таких як звіти, специфікації, регламенти та інше, що стосується логістики і бізнес-процесів. Математичне моделювання: використання математичних моделей для створення симуляцій логістичних бізнес-процесів, що дозволяє прогнозувати результати і оптимізувати їх. Спостереження: проведення спостережень за логістичними бізнес-процесами в реальному часі для збору даних та оцінки їх ефективності. Аналіз даних: використання статистичних методів для обробки та аналізу даних, отриманих в ході дослідження. Практичне значення одержаних результатів полягає в наступному: Оптимізація логістичних процесів: робота дозволяє розробити та оптимізувати логістичні процеси в підприємстві або організації. Шляхом моделювання і аналізу даних можна виявити оптимальні шляхи постачання, складського управління, розподілу товарів і транспортування, що призводить до зменшення витрат і підвищення ефективності. Прогнозування попиту: за допомогою моделей логістичних бізнес-процесів можна проводити аналіз попиту на товари і послуги. Це допомагає підприємству раціонально планувати виробництво та постачання товарів для задоволення потреб клієнтів. Вдосконалення управління запасами: дослідження, проведені в рамках дипломної роботи, можуть сприяти покращенню систем управління запасами, що дозволяє підприємствам уникати надмірних запасів і зменшувати затрати на утримання запасів. Структура і обсяг роботи. Робота викладена на 95 сторінках формату А4 і складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, який включає 56 найменувань.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання поведінки споживачів на основі методів інтернет-маркетингу
    (2023) Антоненко В.В.
    Магістерська кваліфікаційна робота викладена на 100 сторінках комп’ютерного тексту, містить 8 таблиці, 26 рисунків. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел із 50 найменувань та додатків. Об’єктом дослідження є показники, що відображають поведінку споживачів на ринку інтернет-послуг. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти впливу різних факторів, що характеризують поведінку споживачів та їх вплив на попит та пропозицію інтернет-послуг. Метою роботи є дослідження поведінки споживачів на основі методів інтернет-маркетингу на прикладі аналізу взаємозв’язку між параметрами інтернет-реклами на платформі Facebook, Instagram. Завдання дипломної роботи: -аналіз теоретичних аспектів формування поведінки споживачів та існуючих методів інтернет-маркетингу, -теоретичні аспекти існуючих методів інтернет-маркетингу, -дослідження статистичних даних про споживачів в мережі інтернет, -побудова та аналіз економетричних моделей, що характеризують поведінку споживачів та їх впливів на попит та пропозицію інтернет послуг за даними бізнес акаунту МЕТА факультету ІТ НУБіП України. Методи дослідження, що використано у магістерській кваліфікаційній роботі: метод економіко-математичного моделювання, спостереження та порівняння тощо.
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація відгодівлі молодняку свиней
    (2023) Шевченко В.М.
  • Ескіз
    Документ