Кваліфікаційні роботи
Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/1
Переглянути
19 результатів
Результати пошуку
Документ Розвиток двосторонньої торгівлі між Україною та ЄС агропродовольчою продукцією(2023) Тростянський В.О.; Файчук О.Актуальність теми. Важливість теми дослідження зумовлюється тим фактом, що саме двостороння торгівля України та ЄС є основним важелем в процесі відновлення країни після пандемії та під час війни. Мета роботи полягає у виявленні та обґрунтуванні перспективних напрямів покращення двосторонньої торгівлі між Україною та ЄС агропродовольчими товарами. Завданнями випускної кваліфікаційної роботи є: розкрити економічну сутність поняття «двостороння торгівля товарами»; дослідити особливості двосторонньої торгівлі агропродовольчою продукцією; виокремити методичні підходи до оцінки ефективності і результативності двосторонньої торгівлі товарами; розглянути сучасний стан зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією; виокремити місце ЄС у зовнішній торгівлі України сільськогосподарською та продовольчою продукцією; оцінити ефективність та результативність двосторонньої торгівлі між Україною та ЄС агропродовольчою продукцією; спрогнозувати розвиток агропродовольчого ринку ЄС; виявити перспективні ринки збуту для вітчизняної агропродовольчої продукції в ЄС; навести напрями державної підтримки щодо просування перспективної агропродовольчої продукції на ринок ЄС. Об’єктом дослідження є процес розвитку двосторонньої торгівлі між Україною та ЄС. Предметом дослідження є науково-теоретичні та практичні засади функціонування двосторонньої торгівлі між Україною та ЄС агропродовольчою продукцією. Методи дослідження. При написанні випускної кваліфікаційної роботи використані загальнонаукові та спеціальні методичні прийоми, зокрема метод аналізу наукової літератури; метод конкретизації та формалізації; метод аналізу та синтезу; метод узагальнення та метод структурного аналізу. Крім цього використовуються графічні методи, статистичні та економічного аналізу. Інформаційна база дослідження є аналітичні та статистичні дані щодо двосторонньої торгівлі агропродовольчою продукцією між Україною та ЄС, монографії та наукові публікації, а такої інші періодичні матеріали та інтернет-ресурси, в яких розкриті особливості двосторонньої торгівлі. Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці та впроваджені на практиці ефективних напрямів державної підтримки щодо просування перспективної агропродовольчої продукції на ринок ЄС. Структура роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел із 78 найменувань. Матеріали роботи містять 18 рисунків та 5 таблиць. Загальний обсяг роботи складає 79 сторінок.Документ Кон’юнктура світового ринку транспортно-логістичних послуг(2023) Шуляренко Є.О.; Ралко О.Актуальність теми. Структурні зміни у світовому виробництві та міжнародній торгівлі переважно визначаються трансформаціями, які відбуваються в глобальній транспортно-логістичній сфері. Глобалізація міжнародної торгівлі передбачає безперешкодне переміщення ресурсів та товарів, що фактично неможливе без ефективної транспортної інфраструктури. Транспорт виступає важливою складовою у формуванні внутрішніх і міжнародних ринків, сприяючи повноцінному розвитку ринкової економіки. Метою дослідження сучасного стану кон’юнктури світового ринку транспортно-логістичних послуг та визначення перспектив розвитку ринку транспортно-логістичних послуг в Україні. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - визначити сутність транспортно-логістичних послуг та їх роль у сучасному світі; - окреслити сучасні тенденції на світовому ринку транспортно-логістичних послуг; - описати зарубіжний та вітчизняний досвід застосування технології блокчейн в транспортно-логістичному обслуговуванні; - проаналізувати обсяги і структуру транспортно-логістичних послуг на світовому ринку; - визначити вплив пандемії коронавірусу на світовий ринок транспортно-логістичних послуг; - охарактеризувати стан ринку транспортно-логістичних послуг в ЄС; - проаналізувати місце України у світових рейтингах розвитку транспортно-логістичної інфраструктури; - охарактеризувати трансформацію ринку транспортно-логістичних послуг України в період воєнної агресії. Об’єктом дослідження є світовий ринок транспортно-логістичних послуг. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти функціонування кон'юнктури світового ринку транспортно-логістичних послуг. Методи дослідження: загальні методи (аналіз, синтез, індукція, дедукція, класифікація), теоретичні методи (системний аналіз), економіко-статистичні, графічні та інші. Наукова новизна. у роботі розкрито особливості кон’юнктури світового ринку транспортно-логістичних послуг. Доведено, що даний сектор світового ринку постійно зростає, особливо в контексті розвитку електронної комерції та глобальних логістичних мереж. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).Документ Управління міжнародною рекламною діяльністю в умовах глобалізації(2023) Михайлевський Т.А.; Костюк О.Актуальність теми. В сучасних умовах, коли рівень конкуренції між компанія доволі високий, стає актуальною проблема інформування споживачів про діяльність, товари і послуги, що надає компанія. В такому випадку, реклама є ефективним інструментом, що дозволяє вплинути на вибір споживача, збільшити збут та охопити більшу частку ринку. Об’єктом дослідження є процес управління рекламною діяльністю. Предметом дослідження є теоретико-методичні підходи та практичні аспекти організації міжнародної рекламної діяльності при виході на зовнішній ринок в умовах глобалізації. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій та пропозицій щодо управління міжнародною рекламною діяльністю підприємства при виході на зовнішній ринок в умовах глобалізації. Завдання, які вирішувалися в ході написання магістерської кваліфікаційної роботи: - дослідити теоретико-методологічні основи управління рекламною діяльністю в умовах глобалізації; - показати сутність та еволюцію реклами; - надати характеристику функціям реклами при виході на зовнішній ринок; - визначити міжнародні засоби поширення реклами; - проаналізувати процес рекламної діяльності при відкритті міні-кондитерської «Смаколики»; - надати економічну оцінку доцільності відкриття міні-кондитерської «Смаколики»; - проаналізувати середовище для проведення рекламної діяльності при створенні міні-кондитерської «Смаколики» - удосконалити управління міжнародною рекламною діяльністю в умовах виходу на зовнішній ринок; - обрати рекламну стратегію для підприємства; - розробити заходи щодо створення позитивного іміджу підприємства. В ході дослідження використовувались загальні та специфічні наукові методи: системний аналіз та синтез, узагальнення результатів, статистичні, порівняння. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).Документ Кон’юнктура світового ринку насіння соняшнику(2023) Мартинюк І.В.; Діброва Л.Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Кон’юнктура світового ринку насіння соняшнику» викладена на 65 сторінках друкованого тексту, включає 10 таблиць і 34 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 52 літературних джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні основи формування кон’юнктури ринку товарної продукції» досліджено еволюцію розвитку та розглянуто сутність кон’юнктури товарного ринку та визначено методи дослідження кон’юнктури ринку. У другому розділі «Аналіз кон’юнктури світового та вітчизняного ринків насіння соняшнику» проаналізовано сучасний стан світового та вітчизняного ринків насіння ріпаку та визначено потенційні можливості виробництва насіння соняшнику в Україні. У третьому розділі «Перспективи розвитку ринку насіння соняшнику» визначені шляхи підвищення ефективності виробництва насіння соняшнику з використанням інноваційних технологій та обґрунтовані перспективи розвитку вітчизняного та світового ринків насіння соняшнику. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних а також методичних основ функціонування кон’юнктури світового та вітчизняного ринків насіння соняшнику та визначення перспектив її розвитку з використанням економічних прогнозів.. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - дослідити еволюцію та узагальнити суть та поняття «кон’юнктури» товарного ринку; - визначити фактори формування кон’юнктури товарного ринку; - запропонувати методику дослідження кон’юнктури товарного ринку; - проаналізувати сучасний стан світовий ринок насіння соняшнику; - оцінити тенденції розвитку вітчизняного ринку насіння соняшнику; - визначити потенційні можливості виробництва насіння соняшнику - розглянути перспективи розвитку вітчизняного та світового ринків насіння соняшнику; - оцінити ефективність впровадження інноваційних технологій вирощування насіння соняшнику; - запропонувати шляхи підвищення ефективності виробництва насіння соняшнику. Об’єктом дослідження є процес функціонування кон’юнктури світового та вітчизняного ринків насіння соняшнику. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів функціонування кон’юнктури світового та вітчизняного ринків насіння соняшнику. Методи дослідження. При написанні магістерської кваліфікаційної роботи були використані різні наукові методи. Монографічний метод при вивченні та обробці наукової та економічної літератури з обраної теми; економічний аналіз –для оцінки сучасного стану кон’юнктури світового та вітчизняного ринків насіння соняшнику; графічний методи – для розробки структурно-логічних схем та побудови рисунків та діаграм; прогнозування – для розробки прогнозів виробництва насіння соняшнику та інші. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток пропозиції щодо підвищення ефективності виробництва насіння соняшнику на основі використання інноваційних технологій. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння на основі впровадження інноваційних технологій. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Зелінський Р. О., Діброва Л. В. Кон’юнктура світового ринку насіння соняшнику. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 42-45.Документ Система управління товарною політикою підприємства(2023) Старанов В.С.; Гавриш О.Магістерська кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Основний текст кваліфікаційної роботи викладено на 104 сторінках, у тому числі робота містить 22 таблиці, 18 рисунок та 63 використаних джерела. У першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи узагальнено теоретичні аспекти системи управління товарною політикою підприємства. Наведено сутність поняття товарна політика та особливості системи управління товарною політикою підприємства. Охарактеризовано методичні підходи до формування системи управління товарною політикою підприємства. Другий розділ кваліфікаційної роботи присвячений діагностиці системи управління товарною політикою ФГ «Сеп». Здійснено SWOT-аналіз підприємства та проаналізовано систему управління товарною політикою ФГ «Степ». У третьому розділі магістерської кваліфікаційної роботи надано пропозиції щодо удосконалення системи управління товарною політикою ФГ «Степ». На основі отриманих результатів розроблено рекомендації щодо покращення системи управління товарною політикою, запропоновано формування маркетингової товарної стратегії підприємства та розроблено інвестиційний проєкт для ФГ «Степ».Документ Маркетингове дослідження кон’юнктури ринку зерна(2023) Прилипко М.Ю.; Гераймович В.Мaгiстеpcькa робота на тему «Маркетингове дослідження кон’юнктури ринку зерна» викладена на 99 сторінках друкованого тексту, включає 14 таблиць, 16 рисунків та 60 використаних джерел. Метою дослідження є здійснення ґрунтовного аналізу кон’юнктури світового ринку зерна та обґрунтування перспектив розвитку зернової галузі України. Поставлена мета дослідження дозволяє сформувати наступні задачі дослідження: - розкрити сучасні теоретичні моделі аналізу ринків; - виявити особливості функціонування зернового ринку; - здійснити аналіз і оцінку світового ринку зерна; - проаналізувати кон’юнктуру зернового ринку в Україні; - визначити чинники формування зернового ринку в Україні; - запропонувати стратегічні напрямки розвитку глобального та вітчизняного ринку зерна; - визначити пріоритети державного регулювання зернового ринку в Україні. Об'єктом дослідження є світовий та український ринок зерна. Предметом дослідження теоретичні та науково методичні підходи до оцінки та прогнозування кон’юнктури ринку. Методи дослідження Для вирішення поставлених завдань у магістерській роботі використано такі методи: аналізу та синтезу (у з’ясуванні теоретичних аспектів розвитку ринку зерна, аналізу та оцінки кон’юнктури сучасного стану світового ринку зерна та в Україні); структурно-логічний, узагальнення, факторного аналізу, моделювання (у визначенні напрямків удосконалення функціонування ринку зерна в Україні). Зa структурою дана магістерська poбoтa cклaдaєтьcя із вступу, трьох розділів основної частини, висновків, cпиcку використаних джерел. Структура магістерської роботи відповідає поставленим цілям і завданням. У першому poздiлi описано теоретичні аспекти функціонування ринку зерна. У другому розділі описано аналіз кон’юнктури світового ринку зерна і зернового ринку України. У третьому poздiлi описано стратегічні напрями розвитку ринку зерна в Україні та світі.Документ Організація маркетингових досліджень поведінки споживачів на ринку молочної продукції в Україні та країнах ЄС(2023) Оболенцева К.П.; Нагорна О.Магістерська робота на тему: Організація маркетингових досліджень поведінки споживачів на ринку молочної продукції в Україні та країнах ЄС викладена на 69 сторінках комп’ютерного тексту і містить 9 таблиць, 38 рисунків. Робота складається з вступу, трьох розділів, висновку та списку використаної літератури. Для написання дипломної роботи було використано список літератури, який складається з 63 джерела. Метою роботи є дослідження поведінки споживачів на ринку молочної продукції в Україні та країнах ЄС; розробка практичних рекомендацій для молоковиробників з метою підвищення конкурентоспроможності та ефективного входження на світові ринки. Об'єктом дослідження є ринок молока та молочних продуктів України та країн ЄС. Предметом дослідження є теоретико-методичні положення та практичні рекомендації щодо дослідження поведінки споживачів на ринку молока та молочної продукції. Джерелами інформації є літературні джерела, а саме: тематичні портали, інформація Євростату, підручники, монографії, наукові статті, статистичні дані, законодавча база, матеріали Державної служби статистики України, власні розрахунки, спостереження та опитування. У першому розділі роботи розглянуто теоретичні аспекти маркетингових досліджень, а саме поведінки споживачів. У другому розділі досліджено сучасний стан ринку молока та молочної продукції в Україні та країнах ЄС, і проведено опитування серед українських споживачів. У третьому розділі запропоновано перспективи розвитку а вдосконалення впізнаваності української молочної продукції закордоном.Документ Розробка маркетингової стратегії продукту(2023) Громовий А.О.; Збарський В.Актуальність теми. Умови сучасної інтеграції України в глобальну економіку вимагають, щоб вітчизняні підприємства адаптувалися до нових конкурентних умов. Цю адаптацію можна забезпечити шляхом розробка маркетингової стратегії продукту, яка формує і підтримує належний рівень конкурентоспроможності провідних підприємств. Для цього важливо активізувати механізми гнучкої та ефективної реакції підприємств на зміни як у зовнішньому, так і внутрішньому середовищі. Одним із ключових механізмів, які забезпечують конкурентоспроможність підприємства, є його маркетингова стратегія продукту. Головною метою цієї стратегії є розробка стратегії продукції, яка дозволяє підприємству займати стійку позицію на ринку у довгостроковій перспективі, забезпечувати економічну стабільність та стратегічний розвиток. Ефективність товарної політики підприємства в значній мірі залежить від обґрунтованості і раціональності вибору методів її формування. Метою дослідження є комплексний теоретичний та практичний аналіз розробки маркетингової стратегії продукту на прикладі ПрАТ «Комбінат «Придніпровський». Задля досягнення поставленої мети були поставлені та вирішені наступні завдання: – розглянути поняття та сутність маркетингової товарної стратегії підприємства; – виявити методичні аспекти формування та розробки маркетингової стратегії продукту; – навести загальну організаційно-економічну характеристику ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; – проаналізувати внутрішнє маркетингове середовище ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; – здійснити оцінку зовнішнього маркетингового середовища ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; – провести портфельний аналіз продукції ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; – здійснити обґрунтування вибору стратегії зростання та конкурентної стратегії; – здійснити розробку заходів щодо розробки та реалізації маркетингової стратегії продукції ПрАТ «Комбінат «Придніпровський». Об’єкт дослідження – маркетингова стратегія продукту. Предмет дослідження – сукупність теоретико-методичних та прикладних підходів щодо розробки маркетингової стратегії продукту. Методи дослідження. Теоретичною та методологічною основою дослідження стали наукові праці вітчизняних і закордонних учених із проблем обґрунтування особливостей розробки маркетингової стратегії продукту. Використані методи маркетингових досліджень (дослідження фірмової структури ринку, маркетингового середовища), статистико-економічний (аналіз стану та тенденцій розвитку підприємств молочної галузі), контент-аналіз (вивчення аналітичних матеріалів, публікацій), ситуаційний аналіз господарської діяльності ПрАТ «Комбінат «Придніпровський», експертних оцінок; діалектичний та системного аналізу (теоретичні узагальнення і формування висновків) та інші методи.Документ Управління системою дистрибуції підприємства(2023) Гільов Д.В.; Карпенко Л.Мaгicтеpcькa робота на тему «Управління системою дистрибуції підприємства» викладена на 60 сторінках друкованого тексту, включає 50 використаних джерел. Метою магістерської роботи є закріплення та розширення теоретичних знань на основі реальної практичної діяльності ТОВ «Компанія Авіахім», оволодіння навичками роботи маркетолога: збір даних, їх систематизація, обробка, а також аналіз діяльності ТОВ «Компанія Авіахім». Для досягнення цієї мети буде виконано ряд завдань, зокрема: вивчення теоретичних основ дистрибуції, аналіз внутрішніх та зовнішніх факторів, які впливають на систему дистрибуції підприємства, а також розробка практичних рекомендацій щодо оптимізації цієї системи. Завдання до роботи: - надати характеристику ТОВ «Компанія Авіахім»; - відобразити процес діяльності підприємства на ринку товарів та послуг; -дати характеристику показників, що характеризують ефективність маркетингової діяльності та ТОВ «Компанія Авіахім» в цілому; - дослідити процес маркетингової діяльності на підприємстві; - розробити рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності. За структурою дана магістерська poбoтa cклaдaєтьcя із вступу, трьох розділів основної частини, висновків, cпиcку використаних джерел. Структура магістерської роботи відповідає поставленим цілям і завданням.Документ Розробка маркетингової стратегії виведення нового товару на ринок(2023) Джам О.В.; Рябчик А.