Кваліфікаційні роботи магістрів
Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/1
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Система управління товарною політикою підприємства(2023) Старанов В.С.; Гавриш О.Магістерська кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Основний текст кваліфікаційної роботи викладено на 104 сторінках, у тому числі робота містить 22 таблиці, 18 рисунок та 63 використаних джерела. У першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи узагальнено теоретичні аспекти системи управління товарною політикою підприємства. Наведено сутність поняття товарна політика та особливості системи управління товарною політикою підприємства. Охарактеризовано методичні підходи до формування системи управління товарною політикою підприємства. Другий розділ кваліфікаційної роботи присвячений діагностиці системи управління товарною політикою ФГ «Сеп». Здійснено SWOT-аналіз підприємства та проаналізовано систему управління товарною політикою ФГ «Степ». У третьому розділі магістерської кваліфікаційної роботи надано пропозиції щодо удосконалення системи управління товарною політикою ФГ «Степ». На основі отриманих результатів розроблено рекомендації щодо покращення системи управління товарною політикою, запропоновано формування маркетингової товарної стратегії підприємства та розроблено інвестиційний проєкт для ФГ «Степ».Документ Розробка стратегії просування товарів на зовнішній ринок(2023) Матвійченко В.А.; Збарський В.Актуальність теми. Маркетинг - це один із найважливіших різновидів економічної та суспільної діяльності, який дозволяє за рахунок вивчення та задоволення потреб споживачів більш повно використовувати наявні ресурси, отримувати прибуток і підвищувати конкурентоспроможність підприємства. Маркетинг вбирає всі ланки технологічного ланцюжка, створюючи споживчу цінність, орієнтуючись на ідеологію ринку, дозволяє упроваджувати на підприємстві принципи роботи, адекватні ринковому середовищу. Основа принципу маркетингу - це вивчення, та активне пристосування до вимог ринку з одночасним цілеспрямованим впливом на нього. Метою дослідження є розробка та обґрунтування пропозицій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства на зовнішньому ринку на прикладі ТОВ «Епіцентр К». Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: − визначити сутність, принципи і функції маркетингу; − дослідити основні фактори формування попиту та стимулювання збуту продукції на зовнішньому ринку; − узагальнити методичні підходи до управління маркетинговою діяльністю на зовнішньому ринку; − навести загальну організаційно - економічну характеристику ТОВ «Епіцентр К»; − проаналізувати маркетингову діяльність ТОВ «Епіцентр К» на зовнішньому ринку; − проаналізувати зовнішнє та внутрішнє середовища функціонування ТОВ «Епіцентр К»; − навести напрями удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Епіцентр К» на зовнішньому ринку; − розробити заходи із удосконалення стратегії маркетингу на ТОВ «Епіцентр К» на зовнішньому ринку у сучасних умовах; − розрахувати економічну ефективність наданих пропозицій. Об’єктом дослідження виступає маркетингова діяльність ТОВ «Епіцентр К». Предметом дослідження є теоретичні і практичні аспекти, методи та підходи до управління маркетинговою діяльністю підприємства на зовнішньому ринку сьогодні. При виконанні роботи використовувалися загальнонаукові методи дослідження: аналіз та синтез, системний підхід, класифікація, узагальнення, графічний метод, порівняльний аналіз, а також спеціальні наукові методи, а саме, методи фінансового аналізу, SWOT-аналіз. Наукова новизна одержаних результатів дослідження полягає у тому, що були наведені сучасні способи оптимізації маркетингом стратегії ТОВ «Епіцентр К» з використанням новітніх технологій – Інтернет – ресурсів. Практичне значення результатів дослідження полягає у тому, що провадження запропонованих в дипломній роботі заходів сприятиме зміцненню конкурентних позицій підприємства на зовнішньому ринку та покращенню показників його фінансово-господарської діяльності. Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури (64 найменування) та додатків.Документ Розробка маркетингової стратегії виведення нового товару на ринок(2023) Джам О.В.; Рябчик А.Документ Удосконалення елементів комплексу маркетингових комунікацій СВСК «Селянський ліс»(2023) Наумчук, М.Ю.Документ Конкурентоспроможність лісопродукції ДП «Компаніївське ЛГ» та шляхи її підвищення(2021) Запорожець, К.Ю.Документ Дослідження веб-додатку для прогнозування та замовлення товарів на склад(2021) Клєментьєв, Д.Р.