Кваліфікаційні роботи
Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/1
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Розробка маркетингової стратегії продукту(2023) Сорока Є.А.; Луцій О.Актуальність теми. Актуальність медіапланування у сучасному рекламному середовищі важко переоцінити, оскільки воно виступає ключовим інструментом для досягнення маркетингових цілей та оптимального використання рекламних бюджетів. Враховуючи перенасиченість рекламного простору та тенденцію зниження ефективності традиційних каналів комунікації при одночасному зростанні їх вартості, медіапланування стає стратегічним інструментом для прогнозування та аналізу. Оцінка ефективності медіапланування, як невід'ємної частини управління рекламною діяльністю підприємства є актуальною задачею. Метою дослідження є комплексний теоретичний та практичний аналіз розроблення медіа плану рекламної компанії на прикладі ТОВ «Ювілейний». Задля досягнення поставленої мети були поставлені та вирішені наступні завдання: – розглянути поняття та сутність медіапланування; – виявити теоретико-методичні аспекти розроблення медіа плану рекламної компанії ; – навести загальну організаційно-економічну характеристику ТОВ «Ювілейний» ; – проаналізувати маркетингове середовище ТОВ «Ювілейний»; – здійснити аналіз ефективності рекламної діяльності ТОВ «Ювілейний»; – провести обґрунтування та розроблення медіа плану рекламної компанії ТОВ «Ювілейний»; – здійснити оцінку ефективності розробленого медіа плану для ТОВ «Ювілейний». Об’єкт дослідження – процес розроблення медіа плану рекламної компанії. Предмет дослідження – сукупність теоретико-методичних та прикладних підходів щодо розроблення медіа плану рекламної компанії. Методи дослідження. Теоретичною та методологічною основою дослідження стали наукові праці вітчизняних і закордонних фахівців із проблем розроблення медіа плану рекламної компанії. Використані методи маркетингових досліджень (дослідження фірмової структури ринку, маркетингового середовища ТОВ «Ювілейний»), статистико-економічний (аналіз стану та тенденцій розвитку підприємств м’ясної галузі), контент-аналіз (вивчення аналітичних матеріалів, публікацій), ситуаційний аналіз економічної та господарської діяльності ТОВ «Ювілейний», метод експертних оцінок; діалектичний та системного аналізу (теоретичні узагальнення і формування висновків) та інші методи. Практична значимість роботи полягає у розробленні медіа-плану рекламної компанії.Документ Розробка маркетингової стратегії продукту(2023) Громовий А.О.; Збарський В.Актуальність теми. Умови сучасної інтеграції України в глобальну економіку вимагають, щоб вітчизняні підприємства адаптувалися до нових конкурентних умов. Цю адаптацію можна забезпечити шляхом розробка маркетингової стратегії продукту, яка формує і підтримує належний рівень конкурентоспроможності провідних підприємств. Для цього важливо активізувати механізми гнучкої та ефективної реакції підприємств на зміни як у зовнішньому, так і внутрішньому середовищі. Одним із ключових механізмів, які забезпечують конкурентоспроможність підприємства, є його маркетингова стратегія продукту. Головною метою цієї стратегії є розробка стратегії продукції, яка дозволяє підприємству займати стійку позицію на ринку у довгостроковій перспективі, забезпечувати економічну стабільність та стратегічний розвиток. Ефективність товарної політики підприємства в значній мірі залежить від обґрунтованості і раціональності вибору методів її формування. Метою дослідження є комплексний теоретичний та практичний аналіз розробки маркетингової стратегії продукту на прикладі ПрАТ «Комбінат «Придніпровський». Задля досягнення поставленої мети були поставлені та вирішені наступні завдання: – розглянути поняття та сутність маркетингової товарної стратегії підприємства; – виявити методичні аспекти формування та розробки маркетингової стратегії продукту; – навести загальну організаційно-економічну характеристику ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; – проаналізувати внутрішнє маркетингове середовище ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; – здійснити оцінку зовнішнього маркетингового середовища ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; – провести портфельний аналіз продукції ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; – здійснити обґрунтування вибору стратегії зростання та конкурентної стратегії; – здійснити розробку заходів щодо розробки та реалізації маркетингової стратегії продукції ПрАТ «Комбінат «Придніпровський». Об’єкт дослідження – маркетингова стратегія продукту. Предмет дослідження – сукупність теоретико-методичних та прикладних підходів щодо розробки маркетингової стратегії продукту. Методи дослідження. Теоретичною та методологічною основою дослідження стали наукові праці вітчизняних і закордонних учених із проблем обґрунтування особливостей розробки маркетингової стратегії продукту. Використані методи маркетингових досліджень (дослідження фірмової структури ринку, маркетингового середовища), статистико-економічний (аналіз стану та тенденцій розвитку підприємств молочної галузі), контент-аналіз (вивчення аналітичних матеріалів, публікацій), ситуаційний аналіз господарської діяльності ПрАТ «Комбінат «Придніпровський», експертних оцінок; діалектичний та системного аналізу (теоретичні узагальнення і формування висновків) та інші методи.