Перегляд за Автор "Пономаренко, Оксана Григорівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Integrated Technical English Course :Ч. 2. Master’s Course(Експодрук, 2018) Пономаренко, Оксана Григорівна; Березова, Л.В.; Якушко, Катерина Григорівна; Мудра, Світлана Вячеславівна; Іванова, Оксана Вікторівна; Цимбал, С.В.; Бялик, В.Д.Видання продовжує інтегрований курс з розвитку іншомовних комунікативних міжпрофесійних та міжпредметних зв‘язків студентами технічних факультетів аграрних університетів під час дистанційного вивчення профільної ділової іноземної мови на магістратуріДокумент Integrated Technical English Course:Ч. 1. Bachelor’s Course(Експодрук, 2018) Пономаренко, Оксана Григорівна; Березова, Л.В.; Якушко, Катерина Григорівна; Мудра, Світлана Вячеславівна; Іванова, Оксана Вікторівна; Цимбал, С.В.; Бялик, В.Д.Видання пропонує інтегрований курс з розвитку іншомовних комунікативних міжпрофесійних та міжпредметних зв‘язків студентами технічних факультетів аграрних університетів під час дистанційного вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням на бакалавратіДокумент Професійне становлення молоді з орієнтацією на сільськогосподарські професії у середніх та вищих навчальних закладах Великої Британії : монографія(ЦП "КОМПРИНТ", 2016) Пономаренко, Оксана Григорівна; Найдьонова, Алла ВолодимирівнаПитання реформування освіти в Україні, зокрема перехід від загальноосвітніх шкіл до профільних, що надасть змогу учням обрати профіль, споріднений з їхніми інтересами, нахилами, здібностями, а це, в свою чергу, забезпечить більш свідомий вибір професії у недалекому майбутньому і покладе основу у підготовці висококваліфікованих фахівців сільськогосподарського напряму є одним із актуальних проблем сучасної освіти. У монографії розглядається проблема присвячена актуальній, недостатньо вивченій у вітчизняній педагогіці проблемі підготовки майбутніх фахівців сільського господарства, завдяки налагодженій системі профорієнтаційних послуг, що набуває особливої актуальності сьогодні, коли зважаючи на економічні, виробничі, технічні зв’язки з іншими країнами, роботодавець вимагає від фахівця певних якостей: комунікабельності, креативності мислення, творчого підходу до виконання певної трудової діяльності.Документ Профорієнтаційна робота у системі підготовки молоді до професійної сільськогосподарської діяльності у середніх навчальних закладах Великої Британії(2015) Пономаренко, Оксана ГригорівнаДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Національний університет біоресурсів і природокористування України. – Київ, 2015. Дисертаційна робота присвячена дослідженню питань організації і проведення профорієнтаційної роботи в системі підготовки молоді до професійної сільськогосподарської діяльності у середніх навчальних закладах Великої Британії. У результаті проведеного дослідження визначено особливості структури, змісту, методів і форм профорієнтаційної роботи в системі підготовки молоді до професійної сільськогосподарської діяльності у середніх навчальних закладах Великої Британії; встановлено принципи її організації й проведення. Установлено поетапність організації й проведення профорієнтаційної роботи щодо орієнтації на сільськогосподарські професії у середніх навчальних закладах Великої Британії, що передбачає такі етапи: ознайомлювально-початковий (молодші класи); ознайомлювально-практичний (середні класи); практично-завершальний (старші класи). На основі порівняльного аналізу профорієнтаційної роботи в середніх навчальних закладах Великої Британії й України виявлено її спільні (елементи профільної підготовки, інформаційне забезпечення профорієнтації) й відмінні (наявність профрадників у Великій Британії та їхня відсутність в Україні, діагностування індивідуальних нахилів і здібностей учнів за спеціальними методиками у Великій Британії, вивчення британськими школярами вибіркових дисциплін практичного спрямування і щотижнева робота на підприємствах) риси. Обґрунтовано доцільність використання досвіду британських середніх навчальних закладів у процесі профорієнтаційної роботи щодо орієнтації молоді на професійну сільськогосподарську діяльність у школах України й розроблено пропозиції щодо організації профорієнтаційної роботи в загальноосвітніх середніх школах України з урахуванням британського досвіду