ОПП "Адміністративний менеджмент"

Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11226

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Ресурсний потенціал підприємства та напрямки його ефективного використання
    (2023) Потупко, Д.О.
    Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і прикладних аспектів підвищення ефективності використання ресурсного потенціалу. Об’єктом – є процес формування та ефективного використання ресурсного потенціалу підприємств. Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є проведення аналізу сучасних підходів до оцінки ефективності управління ресурсного потенціалу підприємства. Відповідно до поставленої мети визначені та вирішені такі конкретні завдання: 1. Визначити сутність понять ресурсного потенціалу як економічної категорії. 2. Виокремити методи оцінювання ефективності використання ресурсного потенціалу та види управління зовнішньоекономічною діяльністю. 3. Умови та чинники стратегічного управління ресурсним потенціалом підприємства 4. Дослідити умови та чинники стратегічного управління ресурсним потенціалом підприємства. 5. Проаналізувати сучасні підходи до оцінювання ефективності управління ресурсним потенціалом підприємства. 6. Проаналізувати багатоаспектність понять економічний та ресурсний потенціал підприємств, їх взаємозв’язок. 7. Надати характеристику обраного підприємства, оцінку ефективності використання його ресурсного потенціалу, а також провести аналіз економічних показників виробничої та господарської діяльності. 8. Сформулювати основні напрямки підвищення ефективності управління ресурсним потенціалом підприємства. 9. Надати пропозиції та рекомендації щодо застосування мотивованої системи стимулювання праці трудових ресурсів. 10. Обгрунтувати впровадження ресурсо і енергозберігаючих технологій в сільському господарстві на прикладі обраного підприємства. У першому розділі роботи проведено теоретичний аналіз основ управління ресурсним потенціалом підприємства. Визначено сутність управління ресурсним потенціалом, розглянуто методи та види управління. Виокремлено особливості управління ресурсним потенціалом підприємства, його види, категорії та чинники. У другому розділі проведено аналіз сучасних підходів до оцінювання ефективності управління ресурсним потенціалом підприємства. Проаналізувати багатоаспектність понять економічний та ресурсний потенціал підприємств, їх взаємозв’язок. Надано характеристику обраного підприємства, оцінку ефективності використання його ресурсного потенціалу, а також проведено аналіз економічних показників виробничої та господарської діяльності. У третьому розділі сформовано основні напрямки підвищення ефективності управління ресурсним потенціалом обраного підприємства. Надано пропозиції та рекомендації щодо застосування мотивованої системи стимулювання праці трудових ресурсів, а також обґрунтовано впровадження ресурсо і енергозберігаючих технологій в сільському господарстві на прикладі обраного підприємства. Теоретичною й методологічною основою дослідження є класичні положення ринкової економічної теорії, роботи вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів з управління ресурсним потенціалом підприємств аграрного сектору економіки, статистично-бухгалтерська звітність обраного підприємства, довідково-нормативні матеріали і наукова література за темою магістерського дослідження. Наукова новизна отриманих результатів дослідження полягає в обґрунтуванні теоретично-методичних аспектів та практичних рекомендацій, що вирішують завдання ефективного управління ресурсним потенціалом підприємств.
  • Ескіз
    Документ
    Інформатизація систем управління агробізнесом
    (2023) Якименко, С.Р.
    Актуальність теми: Інформатизація та використання інформаційних технологій у сільському господарстві стають одним з основних елементів, що визначають успішність агробізнесу в сучасному світі. Розвиток агробізнесу вимагає оптимізації управління та використання ресурсів для забезпечення ефективності та конкурентоспроможності. Інформатизація систем управління агробізнесом може стати ключовим фактором для досягнення цих цілей. Метою даного дослідження: є дослідження та аналіз процесів інформатизації в системі управління агробізнесом з метою підвищення ефективності та конкурентоспроможності аграрних підприємств. Основною фокусною точкою дослідження є аналіз і вдосконалення системи управління агробізнесом на прикладі продукту Climate Field View від компанії Баєр. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: 1. Провести аналіз напрямів інформатизації в управлінні агробізнесом. 2. Дослідити досвід впровадження елементів інформатизації на українських аграрних підприємствах. 3. Визначити роль інформатизації у системі управління агробізнесу та її вплив на конкурентоспроможність та ефективність підприємств. 4. Проаналізувати діяльність ТОВ “Bayer», та використання інформаційних технологій в системі управління компанією. 5. Провести порівняльний аналіз найкращих практик серед інших представників ПЗ для управління агробізнесом на ринку України. 6. Розробити рекомендації для вдосконалення продукту Climate Field View від ТОВ «Bayer». Об'єктом дослідження є система управління агробізнесом. Предмет дослідження – процес інформатизації системи управління агробізнесом з акцентом на застосування інформаційних технологій . Методологія дослідження ґрунтується на комплексному підході, що охоплює як теоретичний, так і практичний аналіз. Для проведення дослідження були застосовані методи фінансового аналізу, емпіричного аналізу порівняльного аналізу, та інші. Наукова новизна одержаних результатів. В роботі визначені новітні методи інформатизації на прикладі ТОВ «Баєр» та продукту Climate FieldView, проведено дослідження функціоналу платформ для здійснення сільськогосподарської діяльності та запропоновані нові рішення щодо вдосконалення програмного забезпечення компанії. Практичне значення одержаних результатів. Результати дослідження можуть бути впровадженими в ТОВ «Баєр». Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинговий менеджмент як основа конкурентоспроможності підприємства
    (2023) Траченко, К.О.
    Актуальність теми. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та обґрунтування доцільності впровадження управління маркетингом у підприємствах для забезпечення їх конкурентоспроможності. Для досягнення зазначеної мети визначені наступні завдання: – провести узагальнення різних авторських поглядів щодо трактування та сутності поняття «конкурентоспроможність»; – провести теоретичне узагальнення поняття маркетингове управління та встановити складники системи управління в сучасних реаліях; – розкрити методичні підходи щодо оцінки конкурентоспроможності агенції UCABevent; – проаналізувати сучасний стан діяльності Асоціації «Український клуб аграрного бізнесу»; – оцінити стан конкурентоспроможності агенції UCABevent та його маркетингову діяльність; – провести аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища агенції UCABevent; – здійснити аналіз іміджу агенції UCABevent і процесу його формування; – розробити організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможності агенції UCABevent; – розробити практичні шляхи реалізації системи маркетингового управління на досліджуваному підприємстві. Об’єктом дослідження є процес розробки актуальної, скоординованої та функціонально-інтегрованої системи маркетингового управління. Предметом дослідження є сукупність наукових теоретичних, методичних та практичних підходів для дослідження конкурентоспроможності та формування організаційно-економічного механізму управління аграрним підприємством. Теоретичною й методологічною основою дослідження є класичні положення ринкової економічної теорії, роботи вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів зі стратегічних аспектів розвитку підприємств аграрного сектору економіки, з питань управління конкурентоспроможністю підприємств, матеріали статистично-бухгалтерська звітність, довідково-нормативні матеріали і наукова література за темою дослідження. Наукова новизна отриманих результатів дослідження полягає в обґрунтуванні теоретично-методичних аспектів та практичних рекомендацій, що вирішують завдання стосовно підвищення конкурентоспроможності підприємства та формування його конкурентної стратегії. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на VІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості» (м. Київ, НУБІП України, 16-17 листопада 2023 р.).
  • Ескіз
    Документ
    Управління конкурентною стратегією підприємства
    (2023) Іванов, О.О.
    Актуальність теми. Теоретичні положення про конкуренцію як рушійну силу розвитку економіки були започатковані в середині XVIII ст. У процесі розвитку погляди на конкуренцію змінювались, і дослідники сходяться на думці, що це поняття достатньо багатогранне. Більшість економістів під конкуренцією розуміють боротьбу (змагання, суперництво) суб’єктів господарювання ринку за досягнення своїх цілей: кращих, вигідніших умов поставок ресурсів, виробництва і збуту товарів, отримання якомога вищого прибутку. Тобто, з точки зору держави та будь-якого об’єкту господарювання конкуренція – це дуже важливо, тому що вона є ключовим елементом ринку: немає конкуренції – немає ринкової економіки. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій при впровадженні на підприємстві конкурентної стратегії та управління нею. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - Розглянути класифікації та сутність конкурентних стратегій; - Дослідити формування конкурентної стратегії підприємства; - Виявити виклики конкурентної стратегії підприємства; - Дослідити сучасний стан вітчизняної аграрної галузі; - Охарактеризувати діяльність ТОВ «Сингента»; - Проаналізувати конкурентні переваги ТОВ «Сингента»; - Окреслити шляхи вибору конкурентної стратегії ТОВ «Сингента»; - Надати рекомендації з впровадження конкурентної стратегії ТОВ «Сингента». Об’єкт дослідження: конкурентна стратегія підприємства. Предмет дослідження: теоретичні, методичні та практичні питання формування конкурентної стратегії підприємства. Методи дослідження: в ході дослідження використано методи аналізу, спостереження, порівняння, а також фінансово-математичні (статистичні) методи розрахунків ефективності компанії. Наукова новизна одержаних результатів. В роботі визначені сучасні основи формування конкурентної стратегії ТОВ «Сингента», здійснено дослідження діючої практики використання маркетингових комунікацій на підприємстві ТОВ «Сингента», запропоновані нові наукові рішення щодо конкурентної стратегії компанії. Практичне значення одержаних результатів. Результати дослідження впроваджуються в ТОВ «Сингента». Апробація результатів магістерської роботи. Підготовлені тези для написання статті та участі у конференціях.
  • Ескіз
    Документ
    Діджиталізація управлінської діяльності в аграрному секторі
    (2023) Степанченко, А.В.
    Актуальність обраної теми. Діджиталізація управлінської діяльності в аграрному секторі є актуальною темою для дослідження, особливо в контексті сучасного розвитку сільського господарства в Україні та в світі загалом. З метою гарантування безпеки продовольства та підвищення якості життя населення країни, однією з найбільших проблем є необхідність удосконалення механізмів управління інноваціями в агропромисловому комплексі, перетворення його на високотехнологічну сферу. Однак високий ступінь зносу технологічної інфраструктури та обмежена інвестиційна активність, викликана фінансовими труднощами підприємств і недостатньою державною підтримкою, ускладнюють перехід до прогресивного розвитку сільського господарства та переробної промисловості. Подолати цю ситуацію можна шляхом інтеграції інноваційних цифрових рішень у виробничі процеси, що сприятиме раціональному використанню економічних ресурсів та максимізації виробничого ефекту. Мета дослідження: розглянути теоретичні та практичні аспекти управління аграрним бізнесом на прикладі Товариства з обмеженою відповідальністю «Тімак Агро Україна» та розробити стратегію розвитку аграрного підприємства в умовах цифрових трансформацій. Для досягнення головної мети було визначено такі завдання: − розглянути поняття та основні підходи до управління підприємством. − дослідити методи оцінювання результативності управління підприємством. − визначити вплив цифрової трансформації на виконання управлінських функцій у сільськогосподарських підприємствах. − провести аналіз фінансового та господарського стану, а також оцінку конкурентоспроможності продукції «Тімак Агро Україна». − надати обґрунтування для заходів, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності продукції аграрного підприємства «Тімак Агро Україна» в умовах цифрової трансформації. − провести оцінку очікуваної ефективності впровадження запропонованих заходів. − вивчити міжнародний досвід управління процесами цифрової трансформації підприємств та можливості його впровадження в Україні. − розробити модель комплексного механізму цифрової трансформації управління в аграрних підприємствах. − сформувати стратегію розвитку сільськогосподарського підприємства в умовах цифрової трансформації. Об'єктом дослідження є процеси цифрової трансформації, які відбуваються на підприємствах агропромислового комплексу Предмет є організаційно-економічні взаємовідносини, які виникають в процесі оцінки того, наскільки ефективно підприємства агропромислового комплексу впроваджують цифрові технології. Методи дослідження. У рамках дослідження ми використовували методи аналізу, спостереження, порівняння, а також застосовували фінансово-математичні (статичні) методи для розрахунків ефективності виробництва. Практичне значення одержаних результатів. Результати дослідження будуть впроваджені в компанії «Тімак Агро Україна». Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на ІV Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості» (м. Київ, НУБіП України, 26 жовтня 2023 р.).