ОПП "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності"
Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11249
Переглянути
Документ Розвиток інноваційних продуктів захисту рослин в Україні та їх вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємства(2023) Чорноморець О.О.; Ковтун О.Структура кваліфікаційної магістерської роботи. Кваліфікаційна магістерська робота на тему «Розвиток інноваційних продуктів захисту рослин в Україні та їх вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємства» викладена на 75 сторінках друкованого тексту, включає 7 таблиць та інтегрованих рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської роботи використано 30 літературних джерел. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні засади управління діяльністю з розробки та впровадження нововведень на підприємстві» розглянуто економічний зміст та узагальнено основні методичні підходи до системи формування та розвитку інновацій у сільському господарстві загалом та захисті рослин зокрема та їх вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємства. У другому розділі «Тенденції та напрямки розвитку інноваційних продуктів захисту рослин» проаналізовано роль дослідницьких установ та підприємств у створенні та впровадженні інновацій, визначено переваги та виклики створення інноваційних продуктів захисту рослин для аграрного сектору та систематизовано систему критеріїв та показників оцінювання ефективності впровадження інноваційних розробок. У третьому розділі «Стратегії розвитку інноваційних продуктів захисту рослин для підприємства» проаналізовано стан досліджуваного підприємства ТОВ «Сингента» та дано оцінку стану його фінансової діяльності, обґрунтовані маркетингові стратегії для просування інноваційних продуктів на зовнішніх ринках. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є узагальнення теоретичних положень та розробка прикладних рекомендацій щодо інтенсифікації інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств для підвищення їх конкурентоспроможності та обґрунтування науково-практичних рекомендацій щодо особливостей розробки стратегій виведення нового товару на ринок та забезпечення сталого розвитку інновацій в компанії. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: • визначити суть поняття інноваційних продуктів захисту рослин; • дослідити стан розвитку інновацій у сільському господарстві та захисті рослин та їх вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємства; • визначити роль дослідницьких установ та підприємств у створенні та впровадженні інновацій; • визначити переваги та виклики створення інноваційних продуктів захисту рослин для аграрного сектору; • проаналізувати кон’юнктуру світового ринку зерна та визначити місце України на ньому; • визначити систему критеріїв та показників оцінювання ефективності впровадження інноваційних розробок; • проаналізувати стан фінансової діяльності досліджуваного підприємства ТОВ «Сингента»; • обґрунтувати маркетингові стратегії для просування інноваційних продуктів на зовнішніх ринках. Об’єктом дослідження є процес забезпечення інноваційного розвитку сільськогосподарського підприємства в умовах економічної конкуренції.. Предметом дослідження є теоретичні та науково-практичні основи забезпечення інноваційного розвитку підприємств для підвищення їх конкурентоспроможності. Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою проведених в кваліфікаційній магістерській роботі досліджень стали основні положення теорії розвитку інноваційних продуктів та особливостей їх виведення на ринок. Із спеціальних методів дослідження в роботі використані: абстрактно-логічний, монографічний, розрахунково-конструктивний, економіко-статистичний, а також табличний і графічний методи відображення інформації. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості ефективного використання методичних підходів, аналізу та комплексної оцінки експортного потенціалу при плануванні та обґрунтуванні підприємствами зернової галузі експортно-імпортних операцій, розробки заходів щодо диверсифікації транспортних логістичних маршрутів експорту зерна в умовах обмеження логістичних можливостей. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на ІV Міжнародної науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 26 жовтня 2023 р. - К: НУБІП України, 2023 р. Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Чорноморець О.О. Ковтун О.А. Розвиток інноваційних продуктів захисту рослин в Україні та їх вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємства. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 26 жовтня 2023 р. - К: НУБІП України, 2023 р.Документ Стратегія виходу українського аграрного підприємства на ринок Словаччини(2023) Старшиніна Д.О.; Ковтун О.Структура кваліфікаційної магістерської роботи. Кваліфікаційна Магістерська робота на тему «Стратегія виходу українського аграрного підприємства на ринок Словаччини» викладена на 78 сторінках друкованого тексту, включає 7 таблиць і 4 рисунка. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської роботи було використано 34 літературних джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. У першому розділі ми розкрили сутність стратегій компанії для входження на зовнішній ринок та стратегічного управління. Другий розділ «Організаційно-економічна характеристика ПОП «Соколівка» » цієї магістерської роботи присвячений дослідженню ПОП "Соколівка" та її фінансово-економічному стану. В третьому розділі оцінювалися та аналізувалися основні аспекти входу на словацький ринок, сприятливість підприємницького клімату та перспективи компанії на словацькому ринку. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Мета дослідження: розробка практичних рекомендацій щодо стратегії виходу на зовнішній ринок для приватного орендного підприємства "Соколівка" і обґрунтування доцільності диверсифікації напрямків зовнішньоекономічної діяльності. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - дослідити типи стратегій входу на зовнішні ринки; - виділити особливості та обґрунтувати доцільність виходу підприємства на міжнародний ринок; - розглянути методи стратегічного управління на підприємстві; - дослідити загальні характеристики приватно-орендного підприємства "Соколівка" та його основні фінансово-економічні показники; - проаналізувати зовнішньоекономічну діяльність підприємства та оцінити її ефективність; - визначити проблеми в діяльності підприємства та способи їх вирішення. Об’єкт дослідження: зовнішньоекономічна діяльність приватно-орендного підприємства "Соколівка". Предмет дослідження: система теоретичних положень і практичних рекомендацій щодо стратегії виходу підпрриємства на зовнішні ринки. Методи дослідження: для аналізу використовуються статистичний, фінансовий та економічний аналіз, методи порівняння та синтезу інформації, системний підхід для вивчення проблем покращення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Наукова новизна одержаних результатів. Отримали практичні рекомендацїї для перспективного розвитку середнього аграрного українського підприємства в умовах глобалізації та євроінтерграції. Практичне значення одержаних результатів. У сучасних умовах українським підприємствам гостро бракує створення власної ефективної системи управління зовнішньоекономічною діяльністю, яка була б адаптованою до сучасних вимог і умов, враховувала б динаміку міжнародних і внутрішніх ринків, базувалася на принципах адаптивності та забезпечують достатню гнучкість і швидкість у прийнятті рішень. Можна зробити висновок, що проблема розробки стратегії виходу на зовнішній ринок є актуальною проблемою, вирішенню якої присвячена дана дипломна робота. Сучасний міжнародний ринок створює надзвичайно великі перспективи для вітчизняних підприємств. Але при цьому висуває свої додаткові вимоги. У бакалаврській роботі «Стратегія виходу українського аграрного підприємства на ринок Словаччини» йдеться про розробку стратегії виходу на зовнішній ринок для приватно-орендного підприємства «Соколівка» – середнього аграрного підприємства. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.)