ОПП "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності"
Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11249
Переглянути
Документ Організація міжнародних транспортних перевезень(2023) Базюк В.В.; Костюк О.Магістерська кваліфікаційна робота містить: 91 сторінку, 6 рисунків, 20 таблиць, 50 літературних джерел. Актуальність теми. Організація міжнародних вантажних перевезень – це складний процес, який вимагає дотримання митних правил, вибору оптимального транспортного засобу та маршруту, а також належної документаційної роботи. Дотримання цих основних аспектів сприяє ефективній та надійній міжнародній доставці товарів, допомагаючи мінімізувати ризики і витрат для учасників логістичних ланцюгів. Мета магістерської роботи полягає в узагальненні теоретичних та обґрунтуванні практичних рекомендацій щодо організації міжнародних транспортних перевезень. Досягнення поставленої мети передбачає необхідність вирішення наступних завдань: 1. Розглянути поняття та правове регулювання міжнародних перевезень. 2. Вивчити категорії міжнародних транспортних перевезень. 3. Ознайомитися з особливостями організації міжнародних вантажних перевезень. 4. Надати організаційно-економічну характеристику ТОВ «ЗАММЛЕР Україна». 5. Визначити основні тенденції розвитку ринку міжнародних транспортних перевезень. 6. Провести аналіз ефективності міжнародних транспортних перевезень товариства. 7. Обґрунтувати впровадження автоматизованих систем управління логістикою. 8. Дослідити інтеграцію систем відстеження вантажів та моніторингу. Об’єктом дослідження є процес організації міжнародних транспортних перевезень ТОВ «ЗАММЛЕР Україна». Предмет дослідження – теоретико-методичні підходи та практичні аспекти організації міжнародних транспортних перевезень підприємства. В процесі роботи були застосовані такі методи дослідження: – метод пошуку та збору інформації при вивченні теоретичних засад організації міжнародних транспортних перевезень; – аналіз, який використовувався для оцінки основних тенденцій розвитку ринку міжнародних транспортних перевезень та аналізу ефективності міжнародних транспортних перевезень товариства; – графічний метод, що передбачав створення візуальних діаграм, графіків та схем для відображення структури та динаміки міжнародних транспортних перевезень; – табличний метод, що включав у себе аналіз та порівняння числових даних, представлених у вигляді таблиць; – метод узагальнення використано для того, щоб зробити висновки по здійсненому дослідженню. Практична цінність роботи полягає в розробці заходів щодо удосконалення організації міжнародних транспортних перевезень ТОВ «ЗАММЛЕР Україна». Апробація результатів дослідження. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.)Документ Управління міжнародною рекламною діяльністю в умовах глобалізації(2023) Михайлевський Т.А.; Костюк О.Актуальність теми. В сучасних умовах, коли рівень конкуренції між компанія доволі високий, стає актуальною проблема інформування споживачів про діяльність, товари і послуги, що надає компанія. В такому випадку, реклама є ефективним інструментом, що дозволяє вплинути на вибір споживача, збільшити збут та охопити більшу частку ринку. Об’єктом дослідження є процес управління рекламною діяльністю. Предметом дослідження є теоретико-методичні підходи та практичні аспекти організації міжнародної рекламної діяльності при виході на зовнішній ринок в умовах глобалізації. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій та пропозицій щодо управління міжнародною рекламною діяльністю підприємства при виході на зовнішній ринок в умовах глобалізації. Завдання, які вирішувалися в ході написання магістерської кваліфікаційної роботи: - дослідити теоретико-методологічні основи управління рекламною діяльністю в умовах глобалізації; - показати сутність та еволюцію реклами; - надати характеристику функціям реклами при виході на зовнішній ринок; - визначити міжнародні засоби поширення реклами; - проаналізувати процес рекламної діяльності при відкритті міні-кондитерської «Смаколики»; - надати економічну оцінку доцільності відкриття міні-кондитерської «Смаколики»; - проаналізувати середовище для проведення рекламної діяльності при створенні міні-кондитерської «Смаколики» - удосконалити управління міжнародною рекламною діяльністю в умовах виходу на зовнішній ринок; - обрати рекламну стратегію для підприємства; - розробити заходи щодо створення позитивного іміджу підприємства. В ході дослідження використовувались загальні та специфічні наукові методи: системний аналіз та синтез, узагальнення результатів, статистичні, порівняння. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).