ОПП "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності"
Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11249
Переглянути
Документ Експортний потенціал олійно-жирової галузі України(2023) Суха Т.М.; Кузьменко С.Структура кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська робота складається зі змісту, вступу, трьох основних розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст займає 60 сторінок. Робота містить 17 таблиць та 14 рисунків. Для написання роботи автором було використано 62 джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи «Теоретичні основи формування експортного потенціалу олійно-жирової галузі» розглянуто поняття «експортний потенціал» та узагальнено основні методичні підходи до його оцінки, визначено основні види продукції олійно-жирової галузі. У другому розділі «Сучасний стан та основні тенденції розвитку експортного потенціалу олійно-жирової галузі» досліджено світовий ринок олійно-жирової продукції, проаналізовано динаміку зовнішньої торгівлі олійно-жирвою продукцією України та проведена оцінка експортного потенціалу олійно-жирової продукції галузі України. У третьому розділі «Перспективи розвитку експортного потенціалу олійно-жирової галузі України» розроблені прогнози щодо виробництва та експорту української олійно-жирової продукції, запропоновані рекомендації для державної підтримки розвитку та експорту олійно-жирової галузі України і підвищення конкурентоспроможності української олійно-жирової продукції. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних і практичних аспектів та розробка практичних рекомендацій щодо реалізації та нарощування експортного потенціалу олійно-жирової галузі України. Для досягнення мети були поставлені наступні завдання: • визначити поняття «експортний потенціал» в контексті олійно-жирової галузі • дослідити основні види олійно-жирової продукції та їхні характеристики; • вивчити методичні підходи до оцінки експортного потенціалу олійно-жирової галузі; • дослідити кон'юнктуру світового ринку олійно-жирової продукції; • провести аналіз зовнішньої торгівлі олійно-жировою продукцією України; • оцінити рівень міжнародної конкурентоспроможності української олійно-жирової продукції; • скласти прогнози щодо обсягів виробництва та експорту олійно-жирової продукції України; • надати пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності вітчизняної олійно-жирової продукції на зовнішніх ринках; • запропонувати рекомендації щодо політики підтримки розвитку та експорту олійно-жирової галузі України. Об’єктом дослідження є експортний потенціал олійно-жирової галузі України. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів розвитку експортного потенціалу олійно-жирової галузі України. Методи дослідження: аналізу та синтезу, табличний та графічний, середні та відносні величини, абстрактно-логічний метод, зведення та групування статистичних даних, індексний та кореляційно-регресійний аналіз. Наукова новизна одержаних результатів. Отримали подальший розвиток пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності української олійно-жирової продукції на зовнішніх ринках. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості використання рекомендацій та стратегій, розроблених у дослідженні для підвищення ефективності олійно-жирової галузі, збільшення експортних обсягів та зростання її внеску в економіку країни. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).Документ Експортний потенціал цукрової галузі України(2023) Ярошевич В.Ю.; Кузьменко С.Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Експортний потенціал цукрової галузі України» викладена на 74 сторінках друкованого тексту, включає 7 таблиць і 34 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 62 літературних джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні основи формування та розвитку експортного потенціалу» розглянуто сутність і особливості формування експортного потенціалу, визначено місце стратегії в реалізації експортного потенціалу та запропоновані методичні підходи щодо оцінки експортного потенціалу. У другому розділі «Сучасний стан та основні тенденції розвитку експортного потенціалу ринку цукру» проаналізовано функціонування світового ринку цукру, визначено вплив кон’юнктури світового ринку на експортний потенціал цукрової галузі в Україні та визначено економічну ефективність вітчизняного виробництва цукру та напрями його експорту. У третьому розділі «Пріоритетні напрямки розвитку експортного потенціалу ринку цукру» визначено перспективи розвитку вітчизняного ринку цукру, сформовані стратегічні напрями розвитку експортного потенціалу цукрової галузі України та зроблено прогноз розвитку експортного потенціалу ринку цукру. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних та організаційно-методичних підходів та розробка практичних рекомендацій щодо реалізації та нарощування експортного потенціалу ринку цукру. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - узагальнити сутність поняття експортний потенціал; - визначити роль стратегії в реалізації експортного потенціалу; - запропонувати методичні підходи щодо оцінки експортного потенціалу; - визначити сучасний стан світового ринку цукру; - вивчити вплив кон’юнктури світового ринку на функціонування вітчизняного ринку цукру; - проаналізувати ефективність вітчизняного виробництва цукру; - визначити перспективи розвитку ринку цукру в Україні та світі; - запропонувати стратегію розвитку вітчизняної цукрової промисловості; - сформувати прогноз експортного потенціалу ринку цукру. Об’єктом дослідження є стратегічні пріоритети розвитку експортного потенціалу вітчизняної цукрової галузі. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти розвитку експортного потенціалу вітчизняної цукрової галузі. Методи дослідження. При дослідженні сучасного стану світового та вітчизняного ринків цукру були використані ряди динаміки а також середні та відносні величини. Для теоретичного узагальнення а також формування висновків використовували абстрактно-логічний метод. Факторний аналіз ринку цукру здійснювали з використанням методів зведення та групування статистичних даних, індексного та кореляційно-регресійного аналізу.. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток стратегічні напрями розвитку експортного потенціалу цукрової галузі України. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості стратегічного розвитку експортного потенціалу цукрової галузі України. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України (м. Київ, НУБіП України, 18-19 травня 2023 р.) та на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Ярошевич В. Ю., Кузьменко С. В. Сутність та особливості формування експортної стратегії підприємства. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 80-83. 2. Ярошевич В. Ю., Кузьменко С. В. Експортний потенціал цукрової галузі України. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 52-54.Документ Кон’юнктура світового ринку рослинних олій(2023) Неклеса А.О.; Кузьменко С.Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Кон’юнктура світового ринку рослинних олій» викладена на 73 сторінках друкованого тексту, включає 8 таблиць і 38 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 51 літературне джерело. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні основи та особливості формування кон’юнктури товарного ринку» розглянуто економічну суть та фактори формування кон’юнктури товарного ринку та узагальнено методичні підходи щодо аналізу кон’юнктури ринку. У другому розділі «Аналіз кон’юнктури світового та вітчизняного ринків рослинних олій» проаналізовано сучасний стан світового ринку рослинних олій, досліджено вплив кон’юнктури світового ринку на ринок рослинних олій в Україні та визначено місце України на світовому ринку рослинних олій. У третьому розділі «Прогнозування кон’юнктури ринку рослинних олій» визначені перспективи розвитку та обґрунтовано прогнозування кон’юнктури ринку рослинних олій. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних та організаційно-методичних підходів формування кон’юнктури світового та вітчизняного ринків рослинних олій та обґрунтувати перспектив їх розвитку. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - уточнити суть кон’юнктури товарного ринку; - вивчити фактори формування кон’юнктури товарного ринку; - запропонувати методичні підходи щодо аналізу кон’юнктури ринку; - провести моніторинг сучасного стану світового ринку рослинних олій; - вивчити та дослідити вплив кон’юнктури світового ринку на вітчизняний ринок рослинних олій; - проаналізувати зовнішню торгівлю України на світовому ринку рослинних олій; - визначити перспективи розвитку світового ринку рослинних олій; - вивчити та визначити економічну ефективність впровадження інноваційних технологій виробництва рослинних олій; - запропонувати шляхи підвищення ефективності виробництва рослинних олій. Об’єктом дослідження є процес функціонування вітчизняного та світового ринків рослинних олій. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти функціонування вітчизняного та світового ринків рослинних олій. Методи дослідження. При узагальненні та визначенні сутності кон’юнктури товарного ринку використовували метод узагальнення; при дослідженні сучасного стану та тенденції розвитку вітчизняного та світового ринків рослинних олій були використані ряди динаміки а також середні та відносні величини. При формуванні та узагальненні висновків використовували абстрактно-логічного методу; при проведенні саме факторного аналізу були використані метод зведення та групування статистичних даних а також індексний та кореляційно-регресійний аналіз. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності вітчизняного виробництва рослинних олій. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості підвищення ефективності виробництва рослинних олій на основі інновацій. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України (м. Київ, НУБіП України, 18-19 травня 2023 р.) та на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Неклеса А. О., Кузьменко С. В. Кон’юнктура ринку рослинних олій. Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації»: 18-19 травня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 75-77. 2. Неклеса А. О., Кузьменко С. В. Вплив кон’юнктури світового ринку на ринок рослинних олій в Україні. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 48-50.Документ Стратегія розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства(2023) Векленко О.Ю.; Кузьменко С.Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Стратегія розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» викладена на 75 сторінках друкованого тексту, включає 28 таблиць і 12 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 61 літературне джерело. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні основи стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» розглянуто суть та економічний зміст стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства та узагальнено методичні підходи до формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. У другому розділі «Оцінка стану стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» проаналізовано сучасний стан зовнішньоекономічної діяльності підприємства, визначено тенденції розвитку ринкового середовища та визначення передумов удосконалення стратегії розвитку підприємства. У третьому розділі «Напрямки стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» обґрунтовані шляхи забезпечення стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства, визначено стратегічні орієнтири розвитку підприємства на зовнішньому ринку. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних положень та розроблення практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: – вивчити суть та економічний зміст стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – визначити місце та роль стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності у системі стратегічного планування; – запропонувати методичні підходи до формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства – проаналізувати господарсько-економічну діяльності підприємства; – вивчити сучасний стан зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – вивчити тенденції розвитку ринкового середовища та визначення передумов удосконалення стратегії розвитку підприємства; – запропонувати напрями забезпечення стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – визначити стратегічні орієнтири розвитку підприємства на зовнішньому ринку; – провести оцінку ефективності та ризиків стратегічного розвитку підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління стратегічним розвитком зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Предметом дослідження є сукупність елементів системи ефективного стратегічного управління зовнішньоекономічною діяльністю. Методи дослідження. В процесі проведення дослідження були використані загальнонаукові прийоми емпіричного дослідження, методи математичного моделювання, експертних оцінок, системного, стратегічного, ситуаційного, статистичного аналізу. методи економічного і статистичного аналізу. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток шляхи забезпечення стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості ефективного використання стратегічних орієнтирів розвитку підприємства на зовнішньому ринку. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України (м. Київ, НУБіП України, 18-19 травня 2023 р.) та на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Векленко О. Ю., Кузьменко С. В Стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації»: 18-19 травня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 72-74. 2. Векленко О. Ю., Кузьменко С. В. Стратегічні орієнтири розвитку підприємства на зовнішньому ринку. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 43-45.