ОПП "Маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11247

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Організація збуту продукції
    (2023) Перевозчиков І.С.; Бондаренко В.
    Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Організація збуту продукції» складається зі вступу , трьох розділів ,висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 55 сторінок комп’ютерного тексту, в тому числі 7 таблиць, 12 рисунків, 40 джерел використаної літератури Мета дослідження – теоретичне та аналітичне дослідження планування маркетингової діяльності підприємства та обґрунтуванні перспективних напрямків її удосконалення. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Дельтахім». Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації збутової діяльності. В процесі написання роботи було використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання. Теоретичною і методичною основою досліджень стали наукові праці вітчизняних вчених з проблем теорії і практики планування та організації мaркетингoвої діяльності, законодавчі та нормативні акти. У процесі дослідження використані такі методи економічних досліджень: абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення і формування висновків), статистико-економічний (сучасний стан та перспективи реалізації маркетингової стратегії ), розрахунково-конструктивний та експериментальний (визначення ефективної маркетингової стратегії ТОВ «Дельтахім») та інші. Інформаційною базою дослідження становлять наукові праці відомих учених, спеціальна економічна література, матеріали науково-практичних конференцій, електронні ресурси та результати особистих досліджень автора.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка стратегії просування товарів на зовнішній ринок
    (2023) Матвійченко В.А.; Збарський В.
    Актуальність теми. Маркетинг - це один із найважливіших різновидів економічної та суспільної діяльності, який дозволяє за рахунок вивчення та задоволення потреб споживачів більш повно використовувати наявні ресурси, отримувати прибуток і підвищувати конкурентоспроможність підприємства. Маркетинг вбирає всі ланки технологічного ланцюжка, створюючи споживчу цінність, орієнтуючись на ідеологію ринку, дозволяє упроваджувати на підприємстві принципи роботи, адекватні ринковому середовищу. Основа принципу маркетингу - це вивчення, та активне пристосування до вимог ринку з одночасним цілеспрямованим впливом на нього. Метою дослідження є розробка та обґрунтування пропозицій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства на зовнішньому ринку на прикладі ТОВ «Епіцентр К». Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: − визначити сутність, принципи і функції маркетингу; − дослідити основні фактори формування попиту та стимулювання збуту продукції на зовнішньому ринку; − узагальнити методичні підходи до управління маркетинговою діяльністю на зовнішньому ринку; − навести загальну організаційно - економічну характеристику ТОВ «Епіцентр К»; − проаналізувати маркетингову діяльність ТОВ «Епіцентр К» на зовнішньому ринку; − проаналізувати зовнішнє та внутрішнє середовища функціонування ТОВ «Епіцентр К»; − навести напрями удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Епіцентр К» на зовнішньому ринку; − розробити заходи із удосконалення стратегії маркетингу на ТОВ «Епіцентр К» на зовнішньому ринку у сучасних умовах; − розрахувати економічну ефективність наданих пропозицій. Об’єктом дослідження виступає маркетингова діяльність ТОВ «Епіцентр К». Предметом дослідження є теоретичні і практичні аспекти, методи та підходи до управління маркетинговою діяльністю підприємства на зовнішньому ринку сьогодні. При виконанні роботи використовувалися загальнонаукові методи дослідження: аналіз та синтез, системний підхід, класифікація, узагальнення, графічний метод, порівняльний аналіз, а також спеціальні наукові методи, а саме, методи фінансового аналізу, SWOT-аналіз. Наукова новизна одержаних результатів дослідження полягає у тому, що були наведені сучасні способи оптимізації маркетингом стратегії ТОВ «Епіцентр К» з використанням новітніх технологій – Інтернет – ресурсів. Практичне значення результатів дослідження полягає у тому, що провадження запропонованих в дипломній роботі заходів сприятиме зміцненню конкурентних позицій підприємства на зовнішньому ринку та покращенню показників його фінансово-господарської діяльності. Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури (64 найменування) та додатків.
  • Ескіз
    Документ