Менеджмент
Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/15060
Переглянути
Документ Управління командною взаємодією в колективі підприємства(2024) Чорний Володимир Ігорович; Гавриш О.Актуальність теми. В сучасних умовах перед компанією стоїть значна кількість складних завдань і умов, які неможливо подолати без об’єднання людських ресурсів, знань і навичок, згуртованості та взаємодопомоги всередині колективу компанії. Успіх діяльності суб’єктів управління залежатиме не тільки від професіоналізму та особистих якостей кожного члена, а й від спільної діяльності всього колективу компанії. Команда формується, коли люди зі спільними вподобаннями, інтересами та поглядами хочуть почати працювати разом для досягнення спільного результату. Команди є дуже важливою частиною як бізнесу в цілому, так і життя окремої людини. Актуальною є проблема формування та взаємодії колективів у колективі сільськогосподарського підприємства. Стрімке поширення кризових явищ у діяльності сільськогосподарського підприємства та відсутність стабільності, надмірна, а часто й недобросовісна конкуренція зумовлюють необхідність застосування нового продуктивного підходу до управління бізнесом – командного, як одного з найперспективніших. Таким чином, створення ефективної командної взаємодії в колективі сільськогосподарського підприємства сприяє досягненню поставленої мети, згуртованій та злагодженій роботі його членів, оптимальному зростанню всіх ресурсів і можливостей, а також професійному та особистісному розвитку. співробітників, як кожного окремого учасника, так і компанії в цілому. Теоретичні та практичні аспекти управління командною взаємодією в колективі підприємства досліджували такі вчені як: Т. Балановська, В. Борщ, О. Гавриш, О. Гогуля, Л. Довгань, К. Калинець, Д. Мак Грерогор, С. Маккрістал, О. Марцінковська, С. Моріс, А. Троян та ін. Знання опублікованих робіт, присвячених вивченню теоретичних і практичних аспектів управління командною взаємодією в колективі підприємства, підтверджує актуальність обраної теми дослідження. Мета і завдання дослідження. Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення управління командною взаємодією в колективі підприємства. Відповідно до мети визначені наступні завдання дослідження: - розкрити сутність управління командною взаємодією в колективі підприємства; - охарактеризувати особливості формування команд у підприємстві; - обґрунтувати методичні підходи до оцінювання управління командною взаємодією в колективі підприємства; - навести загальну характеристику підприємства; - проаналізувати якісний склад та плинність персоналу підприємства; - оцінити систему управління командною взаємодією в колективі підприємства; - запропонувати сучасні методи управління командною взаємодією в колективі підприємства; - охарактеризувати професійну компетентність персоналу як чинник підвищення командної взаємодії у колективі підприємства; - розкрити напрями підвищення мотивації команди у колективі підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління командною взаємодією в колективі підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти управління командною взаємодією в колективі підприємства. Поглиблені дослідження здійснено на матеріалах ТОВ «Світанок» Білоцерківського району Київської області. Методи дослідження. Для реалізації поставлених у бакалаврській кваліфікаційній роботі завдань було використано такі методи дослідження: дедукції – при побудові структури роботи в логічному взаємозв’язку; абстрактно-логічний та синтезу – при уточненні тлумачень категоріального інструментарію обраної теми дослідження; індукції – при формуванні загальних висновків до проведеного дослідження; табличний та графічний – для відображення й аналізу інформації та інші. Інформаційною базою бакалаврської кваліфікаційної роботи є нормативно-правові акти України, наукові праці українських та зарубіжних авторів, фінансова звітність ТОВ «Світанок» Білоцерківського району Київської області, результати опитування та власних спостережень. Практичне значення одержаних результатів полягає у наданні рекомендацій, спрямованих на удосконалення процесу управління командною взаємодією в колективі підприємства, що сприятиме підвищенню ефективності діяльності підприємства. Структура роботи. Бакалаврська кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. Основний зміст викладено на 67 сторінках друкованого тексту, бакалаврської кваліфікаційна робота містить 16 таблиць і 8 рисунків. Список використаних джерел включає 46 найменувань.Документ Управління товарною політикою підприємства(2024) Гулевата Оксана Русланівна; Гавриш О.Актуальність теми. Стан товарного виробництва визначається рядом відмінностей, враховуючи активну боротьбу споживачів, їх високі вимоги до якості продукції, постійний процес оновлення асортименту існуючих товарів та появу їх замінників. У цьому контексті виникає необхідність акцентувати увагу на товарній політиці як важливому інструменті у загальній управлінській системі суб’єкта господарювання. Актуальність розгляду питань, пов’язаних із визначенням сутності, напрямів та головних завдань товарної політики, зумовлена необхідністю привертати увагу споживачів до продукції підприємства, забезпечуючи їх високу якість та конкурентоспроможність. Зазначені аспекти включають в себе такі завдання, як збереження лояльності постійних клієнтів, привертання нових споживачів та забезпечення конкурентоспроможності продукції у сучасному ринковому середовищі. Підприємство, що враховує ці аспекти, має можливість ефективно взаємодіяти зі змінами на ринку та забезпечувати стійкий розвиток й ефективність своєї діяльності. Теоретичні та практичні аспекти управління товарною політикою підприємства розглядали такі вчені як: Балановська Т. І., Блажко Ю. М., Бриндіна O. А., Гавриш О. М., Ганіч С. В., Гогуля О. П., Гонтарева І. В., Горобець Н. М., Дячков Д. В., Іваненко Л. М., Іщенко С. М., Кириченко С. О., Кузьминчук Н. В., Лісений Є. В., Мангушев Д. В., Мартиненко В. П., Половинка К. І., Процишин Ю. Т., Скібіцький О.М., Труш М. C., Турчіна С. Г., Хринюк О. та ін. Ознайомлення з опублікованими працями, присвяченими дослідженню теоретичних та практичних аспектів управління товарною політикою підприємства, підтверджує актуальність вибраної теми дослідження.. Мета і завдання дослідження. Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення управління товарною політикою підприємства. Відповідно до мети визначені завдання дослідження: - визначити економічну сутність товарної політики підприємства; - охарактеризувати етапи та особливості управління товарною політикою підприємства; - розкрити методичні підходи до управління товарною політикою підприємства; - здійснити оцінку товарної політики підприємства; - проаналізувати вплив чинників на формування ефективної системи управління товарною політикою підприємства; - розробити пропозиції щодо удосконалення системи управління товарною політикою підприємства; - обґрунтувати раціоналізацію товарної номенклатури підприємства; - розглянути використання зарубіжного досвіду управління товарною політикою підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління товарною політикою підприємства. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти управління товарною політикою підприємства. Поглиблені дослідження здійснені на матеріалах ТДВ «Яготинський маслозавод» Фастівського району Київської області. Методи дослідження. Методологічною основою бакалаврської кваліфікаційної роботи є комплексний підхід, діалектичний метод наукового пізнання, фундаментальні наукові праці та розробки українських і зарубіжних вчених у теорії управління товарною політикою підприємства. Для досягнення поставленої у бакалаврській кваліфікаційній роботі мети були використані такі загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: дедукції – при побудові структури роботи в логічному взаємозв’язку і вивченні предмета загалом, єдності та взаємозалежності його окремих складових частин; індукції – при формуванні загальних висновків до проведеного дослідження; абстрактно-логічний та синтезу – при уточненні тлумачень категоріального інструментарію обраної теми дослідження; табличний та графічний – для аналізу та оцінки інформації; матричний та SWOT-аналізу – при визначенні бізнес-портфелю, сильних та слабких сторін, а також можливостей і загроз досліджуваного підприємства та інші методи дослідження економічних процесів і явищ. Інформаційною базою бакалаврської кваліфікаційної роботи є нормативно-правові акти України, українські та зарубіжні інформаційні джерела, статистична звітність Державної служби статистики України, річні звіти та первинна документація ТДВ «Яготинський маслозавод» а також результати власних спостережень. Практичне значення одержаних результатів полягає у наданні рекомендацій, спрямованих на удосконалення управління товарною політикою підприємства, що сприятиме підвищенню прибутковості та конкурентоспроможності підприємства. Апробація результатів бакалаврської кваліфікаційної роботи. Основні положення, теоретичні та практичні розробки і наукові результати бакалаврської кваліфікаційної роботи апробовані на: ІІІ Всеукраїнській науково-практичній онлайн конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених «Актуальні питання теорії та практики менеджменту» (м. Київ, Національний університет біоресурсів і природокористування України, 11 жовтня 2023 р.). Структура і обсяг роботи. Бакалаврська кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст бакалаврської кваліфікаційної роботи викладено на 67 сторінках, у тому числі робота містить 11 таблиць, 24 рисунки та 44 використаних джерел.