Менеджмент
Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/15060
Переглянути
Документ Стимулювання праці у підприємстві(2024) Качкан Євген Васильович; Гогуля О.Мета і завдання дослідження. Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних засад і розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення системи стимулювання персоналу підприємства. Для досягнення мети було поставлено такі завдання: − визначити суть і значення стимулювання праці персоналу у менеджменті; − обґрунтувати види стимулювання праці; − узагальнити та систематизувати методи і підходи до стимулювання праці персоналу підприємства; − здійснити організаційно–економічну характеристику досліджуваного підприємства; − проаналізувати складові системи стимулювання праці досліджуваного підприємства; − провести оцінку результативності матеріального і нематеріального стимулювання персоналу підприємства; − розробити пропозиції щодо перспективної системи стимулювання персоналу на основі вдосконалення організаційної структури підприємства; − обґрунтувати соціальні й економічні вигоди від удосконалення системи стимулювання праці персоналу досліджуваного підприємтсва; − запропонувати адаптаційні шляхи для впровадження світової практики ефективної мотивації та стимулювання персоналу в сучасних умовах розвитку економіки України. Об’єктом дослідження є процес стимулювання персоналу підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти системи стимулювання персоналу підприємства. Методи дослідження. При виконанні бакалаврської кваліфікаційної роботи для вирішення поставлених у роботі завдань використано такі методи дослідження: абстрактно–логічний (при дослідженні сутності стимулювання); емпіричний (при застосуванні теорій стимулювання), системного аналізу й синтезу, систематизації, узагальнення (при дослідженні окремих проблемних аспектів удосконалення механізму стимулювання), індукції, дедукції (для формування висновків дослідження); табличний, графічний (для обробки, відображення інформації) та інші. Інформаційною базою дослідження слугували нормативно–правові акти України щодо досліджуваної проблематики, окремі положення економічної теорії, наукові праці вітчизняних й зарубіжних вчених–економістів присвячені проблемам стимулювання праці у підприємстві, дані річних звітів, а також первинна документація ТОВ «Діатом», результати опитувань та спостережень автора. Практичне значення результатів дослідження передбачає надання рекомендацій, які спрямовані на удосконалення системи стимулювання у підприємстві, зокрема ТОВ «Діатом», що призведе до підвищення ефективності його діяльності і конкурентоспроможності. Певні ідеї, викладені у бакалаврській кваліфікаційній роботі, перетворені на рекомендацій і можуть бути корисні у практиці підприємств для вдосконалення системи стимулювання управління. Структура роботи. Бакалаврська кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Основний зміст бакалаврської кваліфікаційної роботи викладено на 48 сторінках друкованого тексту, 6 рисунках, 9 таблиць. Список використаних джерел складається з 52 найменувань.Документ Формування іміджу організації(2024) Совайло Вікторія Романівна; Гогуля О.Актуальність теми. У контексті розвитку міжнародної торгівлі відбувається посилення конкуренції підвищує роль формування іміджу компанії на внутрішньому та зовнішньому ринках. Ця потреба зростає на тлі глобальної економічної кризи: скорочення обсягів інвестицій низька державна підтримка сільськогосподарських підприємств труднощі у фінансово-кредитному секторі, зниження платоспроможності населення, загрожують національній продовольчій безпеці країн. Сучасні проблеми становлення і розвитку ринкових відносин в умовах інтернаціоналізації та глобалізації світової економіки вимагають формування позитивного іміджу підприємств на світових ринків. Сформований позитивний імідж надає підприємствам ряд конкурентних переваг: підвищення довіри та лояльності клієнтів, збільшення інвестиційної привабливості, залучення та утримання талановитих працівників, зміцнення партнерських відносин та підвищення ефективності антикризового менеджменту. Вихід українських підприємств на закордонні ринки створює необхідність вивчення методології методологічних підходів до формування іміджу підприємства на цих ринків. Досліди показали що наявність позитивних образів в організації полегшує доступ до позикових коштів, допомагає залученню нових талантів, забезпечує довіру і підтримку в розвитку зі сторони державних структур, а також підвищує лояльність споживачів до виробленої продукції. Теоретичні та практичні аспекти формування іміджу організації досліджували такі учені, як: Т. Ахтямова, Т. І. Балановська, А. А. Благодатіна, В. Г. Герасимчук, О. П. Гогуля, О. Д. Гудзинський, Ф. Котлер, Т. Л. Мостенська, Г. В. Осовська, Є. Б. Перелигіна, Б. А. Райзберг, Т. Б. Хомуленко, Н. І. Чухрай, О. О. Ястремська та ін. Ознайомлення з опублікованими працями, присвяченими дослідженню теоретичних та практичних аспектів формування іміджу організації, підтверджує актуальність вибраної теми дослідження. Мета і завдання дослідження. Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення формування іміджу організації. Відповідно до мети визначені завдання дослідження: - розкрити сутність і зміст поняття «імідж організації» в менеджменті; - визначити складові іміджу організації та ключові чинники, що впливають на формування іміджу організації; - охарактеризувати механізм формування іміджу організації; - надати загальну характеристику підприємства; - надати аналіз складових та основних етапів формування іміджу організації; - надати пропозиції щодо покращення управління маркетинговою діяльністю підприємства; - розкрити показники результативності управління іміджем організації; - запропонувати шляхи покращення іміджу у контексті формування конкурентної стратегії організації. Об’єктом дослідження є процес формування іміджу організації. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти формування іміджу організації. Поглиблені дослідження здійснені на матеріалах СТОВ «Нива» Золотонішського району Черкаської області. Методи дослідження. Методологічною основою бакалаврської кваліфікаційної роботи є комплексний підхід, діалектичний метод наукового пізнання, фундаментальні наукові праці та розробки українських і зарубіжних вчених у теорії формування іміджу організації. Для досягнення поставленої у бакалаврській кваліфікаційній роботі мети були використані такі загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: дедукції – при побудові структури роботи в логічному взаємозв’язку і вивченні предмета загалом, єдності та взаємозалежності його окремих складових частин; індукції – при формуванні загальних висновків до проведеного дослідження; абстрактно-логічний та синтезу – при уточненні тлумачень категоріального інструментарію обраної теми дослідження; табличний та графічний – для аналізу та оцінки інформації. Інформаційною базою бакалаврської кваліфікаційної роботи є українські та зарубіжні інформаційні джерела, річні звіти та первинна документація СТОВ «Нива», а також результати власних спостережень. Практичне значення одержаних результатів полягає у наданні рекомендацій, спрямованих на удосконалення формування іміджу організації, що сприятиме підвищенню прибутковості та конкурентоспроможності підприємства. Структура роботи. Бакалаврська кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Зміст роботи викладено на 70 сторінках, у тому числі робота містить 9 таблиць, 11 рисунків, 42 найменування включає список використаних джерел.