Менеджмент

Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/15060

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Управління товарною політикою підприємства
    (2024) Гулевата Оксана Русланівна; Гавриш О.
    Актуальність теми. Стан товарного виробництва визначається рядом відмінностей, враховуючи активну боротьбу споживачів, їх високі вимоги до якості продукції, постійний процес оновлення асортименту існуючих товарів та появу їх замінників. У цьому контексті виникає необхідність акцентувати увагу на товарній політиці як важливому інструменті у загальній управлінській системі суб’єкта господарювання. Актуальність розгляду питань, пов’язаних із визначенням сутності, напрямів та головних завдань товарної політики, зумовлена необхідністю привертати увагу споживачів до продукції підприємства, забезпечуючи їх високу якість та конкурентоспроможність. Зазначені аспекти включають в себе такі завдання, як збереження лояльності постійних клієнтів, привертання нових споживачів та забезпечення конкурентоспроможності продукції у сучасному ринковому середовищі. Підприємство, що враховує ці аспекти, має можливість ефективно взаємодіяти зі змінами на ринку та забезпечувати стійкий розвиток й ефективність своєї діяльності. Теоретичні та практичні аспекти управління товарною політикою підприємства розглядали такі вчені як: Балановська Т. І., Блажко Ю. М., Бриндіна O. А., Гавриш О. М., Ганіч С. В., Гогуля О. П., Гонтарева І. В., Горобець Н. М., Дячков Д. В., Іваненко Л. М., Іщенко С. М., Кириченко С. О., Кузьминчук Н. В., Лісений Є. В., Мангушев Д. В., Мартиненко В. П., Половинка К. І., Процишин Ю. Т., Скібіцький О.М., Труш М. C., Турчіна С. Г., Хринюк О. та ін. Ознайомлення з опублікованими працями, присвяченими дослідженню теоретичних та практичних аспектів управління товарною політикою підприємства, підтверджує актуальність вибраної теми дослідження.. Мета і завдання дослідження. Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення управління товарною політикою підприємства. Відповідно до мети визначені завдання дослідження: - визначити економічну сутність товарної політики підприємства; - охарактеризувати етапи та особливості управління товарною політикою підприємства; - розкрити методичні підходи до управління товарною політикою підприємства; - здійснити оцінку товарної політики підприємства; - проаналізувати вплив чинників на формування ефективної системи управління товарною політикою підприємства; - розробити пропозиції щодо удосконалення системи управління товарною політикою підприємства; - обґрунтувати раціоналізацію товарної номенклатури підприємства; - розглянути використання зарубіжного досвіду управління товарною політикою підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління товарною політикою підприємства. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти управління товарною політикою підприємства. Поглиблені дослідження здійснені на матеріалах ТДВ «Яготинський маслозавод» Фастівського району Київської області. Методи дослідження. Методологічною основою бакалаврської кваліфікаційної роботи є комплексний підхід, діалектичний метод наукового пізнання, фундаментальні наукові праці та розробки українських і зарубіжних вчених у теорії управління товарною політикою підприємства. Для досягнення поставленої у бакалаврській кваліфікаційній роботі мети були використані такі загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: дедукції – при побудові структури роботи в логічному взаємозв’язку і вивченні предмета загалом, єдності та взаємозалежності його окремих складових частин; індукції – при формуванні загальних висновків до проведеного дослідження; абстрактно-логічний та синтезу – при уточненні тлумачень категоріального інструментарію обраної теми дослідження; табличний та графічний – для аналізу та оцінки інформації; матричний та SWOT-аналізу – при визначенні бізнес-портфелю, сильних та слабких сторін, а також можливостей і загроз досліджуваного підприємства та інші методи дослідження економічних процесів і явищ. Інформаційною базою бакалаврської кваліфікаційної роботи є нормативно-правові акти України, українські та зарубіжні інформаційні джерела, статистична звітність Державної служби статистики України, річні звіти та первинна документація ТДВ «Яготинський маслозавод» а також результати власних спостережень. Практичне значення одержаних результатів полягає у наданні рекомендацій, спрямованих на удосконалення управління товарною політикою підприємства, що сприятиме підвищенню прибутковості та конкурентоспроможності підприємства. Апробація результатів бакалаврської кваліфікаційної роботи. Основні положення, теоретичні та практичні розробки і наукові результати бакалаврської кваліфікаційної роботи апробовані на: ІІІ Всеукраїнській науково-практичній онлайн конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених «Актуальні питання теорії та практики менеджменту» (м. Київ, Національний університет біоресурсів і природокористування України, 11 жовтня 2023 р.). Структура і обсяг роботи. Бакалаврська кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст бакалаврської кваліфікаційної роботи викладено на 67 сторінках, у тому числі робота містить 11 таблиць, 24 рисунки та 44 використаних джерел.