ОПП "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності"
Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11249
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Стратегія розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства(2023) Векленко О.Ю.; Кузьменко С.Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Стратегія розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» викладена на 75 сторінках друкованого тексту, включає 28 таблиць і 12 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 61 літературне джерело. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні основи стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» розглянуто суть та економічний зміст стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства та узагальнено методичні підходи до формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. У другому розділі «Оцінка стану стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» проаналізовано сучасний стан зовнішньоекономічної діяльності підприємства, визначено тенденції розвитку ринкового середовища та визначення передумов удосконалення стратегії розвитку підприємства. У третьому розділі «Напрямки стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства» обґрунтовані шляхи забезпечення стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства, визначено стратегічні орієнтири розвитку підприємства на зовнішньому ринку. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних положень та розроблення практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: – вивчити суть та економічний зміст стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – визначити місце та роль стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності у системі стратегічного планування; – запропонувати методичні підходи до формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства – проаналізувати господарсько-економічну діяльності підприємства; – вивчити сучасний стан зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – вивчити тенденції розвитку ринкового середовища та визначення передумов удосконалення стратегії розвитку підприємства; – запропонувати напрями забезпечення стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – визначити стратегічні орієнтири розвитку підприємства на зовнішньому ринку; – провести оцінку ефективності та ризиків стратегічного розвитку підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління стратегічним розвитком зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Предметом дослідження є сукупність елементів системи ефективного стратегічного управління зовнішньоекономічною діяльністю. Методи дослідження. В процесі проведення дослідження були використані загальнонаукові прийоми емпіричного дослідження, методи математичного моделювання, експертних оцінок, системного, стратегічного, ситуаційного, статистичного аналізу. методи економічного і статистичного аналізу. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток шляхи забезпечення стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості ефективного використання стратегічних орієнтирів розвитку підприємства на зовнішньому ринку. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на VI Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, присвяченої 125-річчю НУБіП України (м. Київ, НУБіП України, 18-19 травня 2023 р.) та на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Векленко О. Ю., Кузьменко С. В Стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Нові виклики для аграрного сектору України в умовах глобалізації»: 18-19 травня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 72-74. 2. Векленко О. Ю., Кузьменко С. В. Стратегічні орієнтири розвитку підприємства на зовнішньому ринку. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 43-45.Документ Управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства(2023) Хміль Д.І.; Янчевський Р.Предметом дослідження є зовнішньоекономічна діяльність підприємства ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». Об’єктом – є управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є дослідження управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Відповідно до поставленої мети визначені та вирішені такі конкретні завдання: 1. Визначити сутність управління зовнішньоекономічною діяльністю. 2. Виокремити методи та види управління зовнішньоекономічною діяльністю. 3. Дослідити особливості організації управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємствах 4. Надати організаційно-економічну характеристика підприємства ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». 5. Проаналізувати фінансовий стан зовнішньоекономічних операцій ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД» 6. Проаналізувати управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». 7. Сформулювати план заходів щодо удосконалення зовнішньоекономічною діяльністю підприємства ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». 8. Надати оцінку ефективності запропонованих заходів. Розглянуто теоретичні основи управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Проведено аналіз зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД» та визначено перспективи удосконалення управління. У першому розділі роботи проведено теоретичний аналіз основ управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Визначено сутність управління зовнішньоекономічною діяльністю, розглянуто методи та види управління зовнішньоекономічною діяльністю. Виокремлено особливості організації управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємствах. У другому розділі проведено аналіз зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД» та здійснено дослідження організаційно-економічної характеристики підприємства, фінансового стану зовнішньоекономічних операцій, управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». У третьому розділі розглянуто перспективи удосконалення управління ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». Сформульовано план заходів щодо удосконалення зовнішньоекономічною діяльністю підприємства та надано оцінку ефективності запропонованих заходів для ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД».Документ Управління ЗЕД підприємствами в умовах російсько-української війни в 2022 р.(2023) Дмитрук М.С.; Файчук О.Магістерська робота на тему «Управління ЗЕД підприємствами в умовах російсько-української війни в 2022 р.» викладена на 96 сторінках друкованого тексту, включає 23 таблиці і 14 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків і додатків. Для написання магістерської роботи використано 87 літературних джерел. У першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи розглянуто сутність управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств. У другому розділі проаналізовано експортний потенціал підприємства, окреслено структуру і динаміку підприємства. У третьому розділі проаналізовано плани по відновленню України після війни щодо ЗЕД, обґрунтована доцільність експорту для підприємства ПП «БЕГРИЛЬ». Метою дослідження є обґрунтування теоретичних засад та розробка напрямів формування управлінського механізму ЗЕД підприємств в умовах російсько-української війни. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: з’ясувати сутність та складові категорії «управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств»; узагальнити особливості управління ЗЕД підприємства; розглянути підходи до оцінки ефективності ЗЕД підприємства; розглянути організаційно-економічну характеристику підприємства, що веде господарську діяльність під час війни; виконати аналіз основних фінансово-економічних показників підприємства; узагальнити оцінку зовнішньоекономічного потенціалу ПП «БЕГРИЛЬ»; дослідити показники ЗЕД України у довоєнний період і визначити зміни, що відбулись на етапі загострення воєнних подій; виявити перспективи розвитку ЗЕД розглянутого підприємства, розробити напрями покращення процесу прийняття управлінських рішень в зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємством в умовах воєнного стану. Предметом дослідження є теоретичні засади та практичні аспекти управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств в умовах російсько- української війни в 2022 р. Теоретичною і методичною основою дослідження стали наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених з проблем управління підприємствами в період війни. Для виконання поставлених завдань в роботі використано: методи наукової абстракції, аналізу, синтезу, систематизації та узагальнення – для визначення сутності й особливостей управління підприємствами; статистичні (спостереження, порівняльного і структурного аналізу, групування) – для обґрунтування системи показників оцінки управління підприємств; Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості ефективного використання результатів дослідження при плануванні підприємствами заходів пов’язаних з управлінням зовнішньоекономічною діяльності в умовах війни.Документ Розвиток інноваційних продуктів захисту рослин в Україні та їх вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємства(2023) Чорноморець О.О.; Ковтун О.Структура кваліфікаційної магістерської роботи. Кваліфікаційна магістерська робота на тему «Розвиток інноваційних продуктів захисту рослин в Україні та їх вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємства» викладена на 75 сторінках друкованого тексту, включає 7 таблиць та інтегрованих рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської роботи використано 30 літературних джерел. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні засади управління діяльністю з розробки та впровадження нововведень на підприємстві» розглянуто економічний зміст та узагальнено основні методичні підходи до системи формування та розвитку інновацій у сільському господарстві загалом та захисті рослин зокрема та їх вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємства. У другому розділі «Тенденції та напрямки розвитку інноваційних продуктів захисту рослин» проаналізовано роль дослідницьких установ та підприємств у створенні та впровадженні інновацій, визначено переваги та виклики створення інноваційних продуктів захисту рослин для аграрного сектору та систематизовано систему критеріїв та показників оцінювання ефективності впровадження інноваційних розробок. У третьому розділі «Стратегії розвитку інноваційних продуктів захисту рослин для підприємства» проаналізовано стан досліджуваного підприємства ТОВ «Сингента» та дано оцінку стану його фінансової діяльності, обґрунтовані маркетингові стратегії для просування інноваційних продуктів на зовнішніх ринках. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є узагальнення теоретичних положень та розробка прикладних рекомендацій щодо інтенсифікації інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств для підвищення їх конкурентоспроможності та обґрунтування науково-практичних рекомендацій щодо особливостей розробки стратегій виведення нового товару на ринок та забезпечення сталого розвитку інновацій в компанії. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: • визначити суть поняття інноваційних продуктів захисту рослин; • дослідити стан розвитку інновацій у сільському господарстві та захисті рослин та їх вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємства; • визначити роль дослідницьких установ та підприємств у створенні та впровадженні інновацій; • визначити переваги та виклики створення інноваційних продуктів захисту рослин для аграрного сектору; • проаналізувати кон’юнктуру світового ринку зерна та визначити місце України на ньому; • визначити систему критеріїв та показників оцінювання ефективності впровадження інноваційних розробок; • проаналізувати стан фінансової діяльності досліджуваного підприємства ТОВ «Сингента»; • обґрунтувати маркетингові стратегії для просування інноваційних продуктів на зовнішніх ринках. Об’єктом дослідження є процес забезпечення інноваційного розвитку сільськогосподарського підприємства в умовах економічної конкуренції.. Предметом дослідження є теоретичні та науково-практичні основи забезпечення інноваційного розвитку підприємств для підвищення їх конкурентоспроможності. Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою проведених в кваліфікаційній магістерській роботі досліджень стали основні положення теорії розвитку інноваційних продуктів та особливостей їх виведення на ринок. Із спеціальних методів дослідження в роботі використані: абстрактно-логічний, монографічний, розрахунково-конструктивний, економіко-статистичний, а також табличний і графічний методи відображення інформації. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості ефективного використання методичних підходів, аналізу та комплексної оцінки експортного потенціалу при плануванні та обґрунтуванні підприємствами зернової галузі експортно-імпортних операцій, розробки заходів щодо диверсифікації транспортних логістичних маршрутів експорту зерна в умовах обмеження логістичних можливостей. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на ІV Міжнародної науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 26 жовтня 2023 р. - К: НУБІП України, 2023 р. Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Чорноморець О.О. Ковтун О.А. Розвиток інноваційних продуктів захисту рослин в Україні та їх вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємства. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 26 жовтня 2023 р. - К: НУБІП України, 2023 р.