ОПП "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності"

Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11249

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток двосторонньої торгівлі між Україною та ЄС агропродовольчою продукцією
    (2023) Тростянський В.О.; Файчук О.
    Актуальність теми. Важливість теми дослідження зумовлюється тим фактом, що саме двостороння торгівля України та ЄС є основним важелем в процесі відновлення країни після пандемії та під час війни. Мета роботи полягає у виявленні та обґрунтуванні перспективних напрямів покращення двосторонньої торгівлі між Україною та ЄС агропродовольчими товарами. Завданнями випускної кваліфікаційної роботи є: розкрити економічну сутність поняття «двостороння торгівля товарами»; дослідити особливості двосторонньої торгівлі агропродовольчою продукцією; виокремити методичні підходи до оцінки ефективності і результативності двосторонньої торгівлі товарами; розглянути сучасний стан зовнішньої торгівлі України агропродовольчою продукцією; виокремити місце ЄС у зовнішній торгівлі України сільськогосподарською та продовольчою продукцією; оцінити ефективність та результативність двосторонньої торгівлі між Україною та ЄС агропродовольчою продукцією; спрогнозувати розвиток агропродовольчого ринку ЄС; виявити перспективні ринки збуту для вітчизняної агропродовольчої продукції в ЄС; навести напрями державної підтримки щодо просування перспективної агропродовольчої продукції на ринок ЄС. Об’єктом дослідження є процес розвитку двосторонньої торгівлі між Україною та ЄС. Предметом дослідження є науково-теоретичні та практичні засади функціонування двосторонньої торгівлі між Україною та ЄС агропродовольчою продукцією. Методи дослідження. При написанні випускної кваліфікаційної роботи використані загальнонаукові та спеціальні методичні прийоми, зокрема метод аналізу наукової літератури; метод конкретизації та формалізації; метод аналізу та синтезу; метод узагальнення та метод структурного аналізу. Крім цього використовуються графічні методи, статистичні та економічного аналізу. Інформаційна база дослідження є аналітичні та статистичні дані щодо двосторонньої торгівлі агропродовольчою продукцією між Україною та ЄС, монографії та наукові публікації, а такої інші періодичні матеріали та інтернет-ресурси, в яких розкриті особливості двосторонньої торгівлі. Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці та впроваджені на практиці ефективних напрямів державної підтримки щодо просування перспективної агропродовольчої продукції на ринок ЄС. Структура роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел із 78 найменувань. Матеріали роботи містять 18 рисунків та 5 таблиць. Загальний обсяг роботи складає 79 сторінок.
  • Ескіз
    Документ
    Кон’юнктура світового ринку транспортно-логістичних послуг
    (2023) Шуляренко Є.О.; Ралко О.
    Актуальність теми. Структурні зміни у світовому виробництві та міжнародній торгівлі переважно визначаються трансформаціями, які відбуваються в глобальній транспортно-логістичній сфері. Глобалізація міжнародної торгівлі передбачає безперешкодне переміщення ресурсів та товарів, що фактично неможливе без ефективної транспортної інфраструктури. Транспорт виступає важливою складовою у формуванні внутрішніх і міжнародних ринків, сприяючи повноцінному розвитку ринкової економіки. Метою дослідження сучасного стану кон’юнктури світового ринку транспортно-логістичних послуг та визначення перспектив розвитку ринку транспортно-логістичних послуг в Україні. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - визначити сутність транспортно-логістичних послуг та їх роль у сучасному світі; - окреслити сучасні тенденції на світовому ринку транспортно-логістичних послуг; - описати зарубіжний та вітчизняний досвід застосування технології блокчейн в транспортно-логістичному обслуговуванні; - проаналізувати обсяги і структуру транспортно-логістичних послуг на світовому ринку; - визначити вплив пандемії коронавірусу на світовий ринок транспортно-логістичних послуг; - охарактеризувати стан ринку транспортно-логістичних послуг в ЄС; - проаналізувати місце України у світових рейтингах розвитку транспортно-логістичної інфраструктури; - охарактеризувати трансформацію ринку транспортно-логістичних послуг України в період воєнної агресії. Об’єктом дослідження є світовий ринок транспортно-логістичних послуг. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти функціонування кон’юнктури світового ринку транспортно-логістичних послуг. Методи дослідження: загальні методи (аналіз, синтез, індукція, дедукція, класифікація), теоретичні методи (системний аналіз), економіко-статистичні, графічні та інші. Наукова новизна. у роботі розкрито особливості кон’юнктури світового ринку транспортно-логістичних послуг. Доведено, що даний сектор світового ринку постійно зростає, особливо в контексті розвитку електронної комерції та глобальних логістичних мереж. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).
  • Ескіз
    Документ
    Управління міжнародною рекламною діяльністю в умовах глобалізації
    (2023) Михайлевський Т.А.; Костюк О.
    Актуальність теми. В сучасних умовах, коли рівень конкуренції між компанія доволі високий, стає актуальною проблема інформування споживачів про діяльність, товари і послуги, що надає компанія. В такому випадку, реклама є ефективним інструментом, що дозволяє вплинути на вибір споживача, збільшити збут та охопити більшу частку ринку. Об’єктом дослідження є процес управління рекламною діяльністю. Предметом дослідження є теоретико-методичні підходи та практичні аспекти організації міжнародної рекламної діяльності при виході на зовнішній ринок в умовах глобалізації. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій та пропозицій щодо управління міжнародною рекламною діяльністю підприємства при виході на зовнішній ринок в умовах глобалізації. Завдання, які вирішувалися в ході написання магістерської кваліфікаційної роботи: - дослідити теоретико-методологічні основи управління рекламною діяльністю в умовах глобалізації; - показати сутність та еволюцію реклами; - надати характеристику функціям реклами при виході на зовнішній ринок; - визначити міжнародні засоби поширення реклами; - проаналізувати процес рекламної діяльності при відкритті міні-кондитерської «Смаколики»; - надати економічну оцінку доцільності відкриття міні-кондитерської «Смаколики»; - проаналізувати середовище для проведення рекламної діяльності при створенні міні-кондитерської «Смаколики» - удосконалити управління міжнародною рекламною діяльністю в умовах виходу на зовнішній ринок; - обрати рекламну стратегію для підприємства; - розробити заходи щодо створення позитивного іміджу підприємства. В ході дослідження використовувались загальні та специфічні наукові методи: системний аналіз та синтез, узагальнення результатів, статистичні, порівняння. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).
  • Ескіз
    Документ
    Кон’юнктура світового ринку насіння соняшнику
    (2023) Мартинюк І.В.; Діброва Л.
    Структура магістерської кваліфікаційної магістерської роботи. Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Кон’юнктура світового ринку насіння соняшнику» викладена на 65 сторінках друкованого тексту, включає 10 таблиць і 34 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської кваліфікаційної роботи використано 52 літературних джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. В першому розділі кваліфікаційної магістерської роботи «Теоретичні основи формування кон’юнктури ринку товарної продукції» досліджено еволюцію розвитку та розглянуто сутність кон’юнктури товарного ринку та визначено методи дослідження кон’юнктури ринку. У другому розділі «Аналіз кон’юнктури світового та вітчизняного ринків насіння соняшнику» проаналізовано сучасний стан світового та вітчизняного ринків насіння ріпаку та визначено потенційні можливості виробництва насіння соняшнику в Україні. У третьому розділі «Перспективи розвитку ринку насіння соняшнику» визначені шляхи підвищення ефективності виробництва насіння соняшнику з використанням інноваційних технологій та обґрунтовані перспективи розвитку вітчизняного та світового ринків насіння соняшнику. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних а також методичних основ функціонування кон’юнктури світового та вітчизняного ринків насіння соняшнику та визначення перспектив її розвитку з використанням економічних прогнозів.. Відповідно до поставленої мети в роботі передбачено вирішення наступних завдань: - дослідити еволюцію та узагальнити суть та поняття «кон’юнктури» товарного ринку; - визначити фактори формування кон’юнктури товарного ринку; - запропонувати методику дослідження кон’юнктури товарного ринку; - проаналізувати сучасний стан світовий ринок насіння соняшнику; - оцінити тенденції розвитку вітчизняного ринку насіння соняшнику; - визначити потенційні можливості виробництва насіння соняшнику - розглянути перспективи розвитку вітчизняного та світового ринків насіння соняшнику; - оцінити ефективність впровадження інноваційних технологій вирощування насіння соняшнику; - запропонувати шляхи підвищення ефективності виробництва насіння соняшнику. Об’єктом дослідження є процес функціонування кон’юнктури світового та вітчизняного ринків насіння соняшнику. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів функціонування кон’юнктури світового та вітчизняного ринків насіння соняшнику. Методи дослідження. При написанні магістерської кваліфікаційної роботи були використані різні наукові методи. Монографічний метод при вивченні та обробці наукової та економічної літератури з обраної теми; економічний аналіз –для оцінки сучасного стану кон’юнктури світового та вітчизняного ринків насіння соняшнику; графічний методи – для розробки структурно-логічних схем та побудови рисунків та діаграм; прогнозування – для розробки прогнозів виробництва насіння соняшнику та інші. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що отримали подальший розвиток пропозиції щодо підвищення ефективності виробництва насіння соняшнику на основі використання інноваційних технологій. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості підвищення ефективності вітчизняного виробництва насіння на основі впровадження інноваційних технологій. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Основні положення та результати, викладені в кваліфікаційній магістерській роботі були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: 1. Зелінський Р. О., Діброва Л. В. Кон’юнктура світового ринку насіння соняшнику. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості»: 25-26 жовтня 2023 р. К: НУБіП України, 2023. С. 42-45.