ОПП "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності"
Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11249
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Стратегія виходу українського аграрного підприємства на ринок Словаччини(2023) Старшиніна Д.О.; Ковтун О.Структура кваліфікаційної магістерської роботи. Кваліфікаційна Магістерська робота на тему «Стратегія виходу українського аграрного підприємства на ринок Словаччини» викладена на 78 сторінках друкованого тексту, включає 7 таблиць і 4 рисунка. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської роботи було використано 34 літературних джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. У першому розділі ми розкрили сутність стратегій компанії для входження на зовнішній ринок та стратегічного управління. Другий розділ «Організаційно-економічна характеристика ПОП «Соколівка» » цієї магістерської роботи присвячений дослідженню ПОП "Соколівка" та її фінансово-економічному стану. В третьому розділі оцінювалися та аналізувалися основні аспекти входу на словацький ринок, сприятливість підприємницького клімату та перспективи компанії на словацькому ринку. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Мета дослідження: розробка практичних рекомендацій щодо стратегії виходу на зовнішній ринок для приватного орендного підприємства "Соколівка" і обґрунтування доцільності диверсифікації напрямків зовнішньоекономічної діяльності. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - дослідити типи стратегій входу на зовнішні ринки; - виділити особливості та обґрунтувати доцільність виходу підприємства на міжнародний ринок; - розглянути методи стратегічного управління на підприємстві; - дослідити загальні характеристики приватно-орендного підприємства "Соколівка" та його основні фінансово-економічні показники; - проаналізувати зовнішньоекономічну діяльність підприємства та оцінити її ефективність; - визначити проблеми в діяльності підприємства та способи їх вирішення. Об’єкт дослідження: зовнішньоекономічна діяльність приватно-орендного підприємства "Соколівка". Предмет дослідження: система теоретичних положень і практичних рекомендацій щодо стратегії виходу підпрриємства на зовнішні ринки. Методи дослідження: для аналізу використовуються статистичний, фінансовий та економічний аналіз, методи порівняння та синтезу інформації, системний підхід для вивчення проблем покращення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Наукова новизна одержаних результатів. Отримали практичні рекомендацїї для перспективного розвитку середнього аграрного українського підприємства в умовах глобалізації та євроінтерграції. Практичне значення одержаних результатів. У сучасних умовах українським підприємствам гостро бракує створення власної ефективної системи управління зовнішньоекономічною діяльністю, яка була б адаптованою до сучасних вимог і умов, враховувала б динаміку міжнародних і внутрішніх ринків, базувалася на принципах адаптивності та забезпечують достатню гнучкість і швидкість у прийнятті рішень. Можна зробити висновок, що проблема розробки стратегії виходу на зовнішній ринок є актуальною проблемою, вирішенню якої присвячена дана дипломна робота. Сучасний міжнародний ринок створює надзвичайно великі перспективи для вітчизняних підприємств. Але при цьому висуває свої додаткові вимоги. У бакалаврській роботі «Стратегія виходу українського аграрного підприємства на ринок Словаччини» йдеться про розробку стратегії виходу на зовнішній ринок для приватно-орендного підприємства «Соколівка» – середнього аграрного підприємства. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.)Документ Управління міжнародною рекламною діяльністю в умовах глобалізації(2023) Михайлевський Т.А.; Костюк О.Актуальність теми. В сучасних умовах, коли рівень конкуренції між компанія доволі високий, стає актуальною проблема інформування споживачів про діяльність, товари і послуги, що надає компанія. В такому випадку, реклама є ефективним інструментом, що дозволяє вплинути на вибір споживача, збільшити збут та охопити більшу частку ринку. Об’єктом дослідження є процес управління рекламною діяльністю. Предметом дослідження є теоретико-методичні підходи та практичні аспекти організації міжнародної рекламної діяльності при виході на зовнішній ринок в умовах глобалізації. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій та пропозицій щодо управління міжнародною рекламною діяльністю підприємства при виході на зовнішній ринок в умовах глобалізації. Завдання, які вирішувалися в ході написання магістерської кваліфікаційної роботи: - дослідити теоретико-методологічні основи управління рекламною діяльністю в умовах глобалізації; - показати сутність та еволюцію реклами; - надати характеристику функціям реклами при виході на зовнішній ринок; - визначити міжнародні засоби поширення реклами; - проаналізувати процес рекламної діяльності при відкритті міні-кондитерської «Смаколики»; - надати економічну оцінку доцільності відкриття міні-кондитерської «Смаколики»; - проаналізувати середовище для проведення рекламної діяльності при створенні міні-кондитерської «Смаколики» - удосконалити управління міжнародною рекламною діяльністю в умовах виходу на зовнішній ринок; - обрати рекламну стратегію для підприємства; - розробити заходи щодо створення позитивного іміджу підприємства. В ході дослідження використовувались загальні та специфічні наукові методи: системний аналіз та синтез, узагальнення результатів, статистичні, порівняння. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).Документ Управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства(2023) Хміль Д.І.; Янчевський Р.Предметом дослідження є зовнішньоекономічна діяльність підприємства ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». Об’єктом – є управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є дослідження управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Відповідно до поставленої мети визначені та вирішені такі конкретні завдання: 1. Визначити сутність управління зовнішньоекономічною діяльністю. 2. Виокремити методи та види управління зовнішньоекономічною діяльністю. 3. Дослідити особливості організації управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємствах 4. Надати організаційно-економічну характеристика підприємства ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». 5. Проаналізувати фінансовий стан зовнішньоекономічних операцій ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД» 6. Проаналізувати управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». 7. Сформулювати план заходів щодо удосконалення зовнішньоекономічною діяльністю підприємства ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». 8. Надати оцінку ефективності запропонованих заходів. Розглянуто теоретичні основи управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Проведено аналіз зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД» та визначено перспективи удосконалення управління. У першому розділі роботи проведено теоретичний аналіз основ управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Визначено сутність управління зовнішньоекономічною діяльністю, розглянуто методи та види управління зовнішньоекономічною діяльністю. Виокремлено особливості організації управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємствах. У другому розділі проведено аналіз зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД» та здійснено дослідження організаційно-економічної характеристики підприємства, фінансового стану зовнішньоекономічних операцій, управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». У третьому розділі розглянуто перспективи удосконалення управління ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». Сформульовано план заходів щодо удосконалення зовнішньоекономічною діяльністю підприємства та надано оцінку ефективності запропонованих заходів для ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД».