ОПП "Маркетинг"
Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/11247
Переглянути
Документ Маркетингові засади конкурентоспроможності підприємства(2023) Козак В.І.; Збарський В.Конкурентоспроможність – комплексна характеристика, яка може визначатися груповими, інтегральними, загальними показниками. Метою оцінки конкурентоспроможності фірми є визначення позиції фірми на галузевих, регіональних чи міжнародних ринках. Конкурентоспроможність підприємства включає успішну конкуренцію на ринку та отримання економічних переваг над конкурентами. Метою дослідження є пошук шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі маркетингових засобів. Завдання дослідження полягають у розгляді наступних питань: 1. Конкурентоспроможність як економічна категорія; 2. Умови та принципи досягнення конкурентоспроможності на основі маркетингових інструментів; 3. Методика визначення конкурентоспроможності підприємства; 4. Організаційно-економічна характеристика; 5. Аналіз ефективності маркетингових інструментів підприємства; 6. Визначення конкурентоспроможності підприємства; 7. Дослідження кон’юнктури ринку експрес-доставки; 8. Обґрунтування запровадження сучасних маркетингових інструментів; 9. Оцінка економічної доцільності запропонованих заходів. Об’єктом дослідження виступає конкурентоспроможність як економічна категорія. Предметом дослідження є забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Методи дослідження: індукції, дедукції, аналізу, синтезу, узагальнення, графічного відображення. Практичне значення даної роботи полягає в тому, що розглянуті маркетингові інструменти підприємства та кон’юнктура ринку експрес-доставки дозволили зробити обґрунтування можливості запровадження сучасних маркетингових інструментів на основі вдосконалення вмісту соціальних мереж ТОВ «Нова пошта». Формування конкурентоспроможності підприємств є предметом дослідження значної кількості праць зарубіжних та вітчизняних науковців. Значний внесок у дослідження цієї проблеми зробили: Бондаренко А. Л., Бугас В. В., Дмитрієв І. А., Євчук Л. А., Красняк О. П., Леськів Г. З., Мангушев Д. В., Пихтін А. В. та ін. Питанням про важливість застосування маркетингових стратегій у формуванні конкурентоспроможності підприємства розглядалось Бондаренко А. Л., Бугасом В. В., Дмитрієвим І. А. та ін.Документ Оцінка перспективних зовнішніх ринків українського продовольства(2023) Хотинюк А.М.; Збарський В.Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Оцінка перспективних зовнішніх ринків українського продовольства» викладена на сторінках друкованого тексту, включає 12 таблиць та 22 рисунка. Робота складається зі вступу, трьох розділів та висновків. Для написання магістерської роботи використано літературних джерел. Актуальність дослідження: Зростаюча активність на зовнішніх ринках та глобальна конкуренція вимагають глибшого розуміння перспектив та можливостей для українського продовольчого експорту. Особливу увагу привертають питання вибору потенційних ринків для експорту курячого м’яса, розробки маркетингових стратегій та стратегій виходу на міжнародні ринки. Мета дослідження: Метою даної магістерської роботи є розроблення рекомендацій щодо підвищення ефективності експорту українського продовольства на основі проведення комплексного аналізу та оцінки перспективних зовнішніх ринків курячого м’яса. Об’єкт та предмет дослідження: Об’єктом дослідження є український експорт курячого м’яса та його потенціал. Предметом дослідження є оцінка перспективних зовнішніх ринків для українського курячого м’яса, методи та стратегії експорту, а також законодавче та регуляторне середовище експорту. База дослідження – ПрАТ «МХП». Методологія дослідження: Дослідження буде проведено на основі аналізу статистичних даних, літературних джерел, економічних моделей та методів маркетингового аналізу. Зокрема, буде використано методи стратегічного планування та оцінки ризиків. Результати дослідження будуть корисні для виробників та експортерів продовольства, а також для державних органів, які регулюють та підтримують експортну діяльність в Україні. Даний дослідницький проект спрямований на розвиток та підвищення конкурентоспроможності українського продовольчого сектору на міжнародних ринках та відповідає актуальним завданням в галузі зовнішньої торгівлі та аграрної політики України. Апробація результатів роботи: Тези «Перспективні зовнішні ринки українського продовольства», участь у ІІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Маркетинг та логістика в агробізнесі»Документ Розробка маркетингової стратегії продукту(2023) Громовий А.О.; Збарський В.Актуальність теми. Умови сучасної інтеграції України в глобальну економіку вимагають, щоб вітчизняні підприємства адаптувалися до нових конкурентних умов. Цю адаптацію можна забезпечити шляхом розробка маркетингової стратегії продукту, яка формує і підтримує належний рівень конкурентоспроможності провідних підприємств. Для цього важливо активізувати механізми гнучкої та ефективної реакції підприємств на зміни як у зовнішньому, так і внутрішньому середовищі. Одним із ключових механізмів, які забезпечують конкурентоспроможність підприємства, є його маркетингова стратегія продукту. Головною метою цієї стратегії є розробка стратегії продукції, яка дозволяє підприємству займати стійку позицію на ринку у довгостроковій перспективі, забезпечувати економічну стабільність та стратегічний розвиток. Ефективність товарної політики підприємства в значній мірі залежить від обґрунтованості і раціональності вибору методів її формування. Метою дослідження є комплексний теоретичний та практичний аналіз розробки маркетингової стратегії продукту на прикладі ПрАТ «Комбінат «Придніпровський». Задля досягнення поставленої мети були поставлені та вирішені наступні завдання: – розглянути поняття та сутність маркетингової товарної стратегії підприємства; – виявити методичні аспекти формування та розробки маркетингової стратегії продукту; – навести загальну організаційно-економічну характеристику ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; – проаналізувати внутрішнє маркетингове середовище ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; – здійснити оцінку зовнішнього маркетингового середовища ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; – провести портфельний аналіз продукції ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; – здійснити обґрунтування вибору стратегії зростання та конкурентної стратегії; – здійснити розробку заходів щодо розробки та реалізації маркетингової стратегії продукції ПрАТ «Комбінат «Придніпровський». Об’єкт дослідження – маркетингова стратегія продукту. Предмет дослідження – сукупність теоретико-методичних та прикладних підходів щодо розробки маркетингової стратегії продукту. Методи дослідження. Теоретичною та методологічною основою дослідження стали наукові праці вітчизняних і закордонних учених із проблем обґрунтування особливостей розробки маркетингової стратегії продукту. Використані методи маркетингових досліджень (дослідження фірмової структури ринку, маркетингового середовища), статистико-економічний (аналіз стану та тенденцій розвитку підприємств молочної галузі), контент-аналіз (вивчення аналітичних матеріалів, публікацій), ситуаційний аналіз господарської діяльності ПрАТ «Комбінат «Придніпровський», експертних оцінок; діалектичний та системного аналізу (теоретичні узагальнення і формування висновків) та інші методи.Документ Розробка стратегії просування товарів на зовнішній ринок(2023) Матвійченко В.А.; Збарський В.Актуальність теми. Маркетинг - це один із найважливіших різновидів економічної та суспільної діяльності, який дозволяє за рахунок вивчення та задоволення потреб споживачів більш повно використовувати наявні ресурси, отримувати прибуток і підвищувати конкурентоспроможність підприємства. Маркетинг вбирає всі ланки технологічного ланцюжка, створюючи споживчу цінність, орієнтуючись на ідеологію ринку, дозволяє упроваджувати на підприємстві принципи роботи, адекватні ринковому середовищу. Основа принципу маркетингу - це вивчення, та активне пристосування до вимог ринку з одночасним цілеспрямованим впливом на нього. Метою дослідження є розробка та обґрунтування пропозицій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства на зовнішньому ринку на прикладі ТОВ «Епіцентр К». Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: − визначити сутність, принципи і функції маркетингу; − дослідити основні фактори формування попиту та стимулювання збуту продукції на зовнішньому ринку; − узагальнити методичні підходи до управління маркетинговою діяльністю на зовнішньому ринку; − навести загальну організаційно - економічну характеристику ТОВ «Епіцентр К»; − проаналізувати маркетингову діяльність ТОВ «Епіцентр К» на зовнішньому ринку; − проаналізувати зовнішнє та внутрішнє середовища функціонування ТОВ «Епіцентр К»; − навести напрями удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Епіцентр К» на зовнішньому ринку; − розробити заходи із удосконалення стратегії маркетингу на ТОВ «Епіцентр К» на зовнішньому ринку у сучасних умовах; − розрахувати економічну ефективність наданих пропозицій. Об’єктом дослідження виступає маркетингова діяльність ТОВ «Епіцентр К». Предметом дослідження є теоретичні і практичні аспекти, методи та підходи до управління маркетинговою діяльністю підприємства на зовнішньому ринку сьогодні. При виконанні роботи використовувалися загальнонаукові методи дослідження: аналіз та синтез, системний підхід, класифікація, узагальнення, графічний метод, порівняльний аналіз, а також спеціальні наукові методи, а саме, методи фінансового аналізу, SWOT-аналіз. Наукова новизна одержаних результатів дослідження полягає у тому, що були наведені сучасні способи оптимізації маркетингом стратегії ТОВ «Епіцентр К» з використанням новітніх технологій – Інтернет – ресурсів. Практичне значення результатів дослідження полягає у тому, що провадження запропонованих в дипломній роботі заходів сприятиме зміцненню конкурентних позицій підприємства на зовнішньому ринку та покращенню показників його фінансово-господарської діяльності. Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури (64 найменування) та додатків.