Кваліфікаційні роботи магістрів

Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/8

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 27
  • Ескіз
    Документ
    Стратегія виходу українського аграрного підприємства на ринок Словаччини
    (2023) Старшиніна Д.О.; Ковтун О.
    Структура кваліфікаційної магістерської роботи. Кваліфікаційна Магістерська робота на тему «Стратегія виходу українського аграрного підприємства на ринок Словаччини» викладена на 78 сторінках друкованого тексту, включає 7 таблиць і 4 рисунка. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання магістерської роботи було використано 34 літературних джерела. Основний зміст кваліфікаційної магістерської роботи. У першому розділі ми розкрили сутність стратегій компанії для входження на зовнішній ринок та стратегічного управління. Другий розділ «Організаційно-економічна характеристика ПОП «Соколівка» » цієї магістерської роботи присвячений дослідженню ПОП "Соколівка" та її фінансово-економічному стану. В третьому розділі оцінювалися та аналізувалися основні аспекти входу на словацький ринок, сприятливість підприємницького клімату та перспективи компанії на словацькому ринку. Мета і завдання кваліфікаційної магістерської роботи. Мета дослідження: розробка практичних рекомендацій щодо стратегії виходу на зовнішній ринок для приватного орендного підприємства "Соколівка" і обґрунтування доцільності диверсифікації напрямків зовнішньоекономічної діяльності. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - дослідити типи стратегій входу на зовнішні ринки; - виділити особливості та обґрунтувати доцільність виходу підприємства на міжнародний ринок; - розглянути методи стратегічного управління на підприємстві; - дослідити загальні характеристики приватно-орендного підприємства "Соколівка" та його основні фінансово-економічні показники; - проаналізувати зовнішньоекономічну діяльність підприємства та оцінити її ефективність; - визначити проблеми в діяльності підприємства та способи їх вирішення. Об’єкт дослідження: зовнішньоекономічна діяльність приватно-орендного підприємства "Соколівка". Предмет дослідження: система теоретичних положень і практичних рекомендацій щодо стратегії виходу підпрриємства на зовнішні ринки. Методи дослідження: для аналізу використовуються статистичний, фінансовий та економічний аналіз, методи порівняння та синтезу інформації, системний підхід для вивчення проблем покращення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Наукова новизна одержаних результатів. Отримали практичні рекомендацїї для перспективного розвитку середнього аграрного українського підприємства в умовах глобалізації та євроінтерграції. Практичне значення одержаних результатів. У сучасних умовах українським підприємствам гостро бракує створення власної ефективної системи управління зовнішньоекономічною діяльністю, яка була б адаптованою до сучасних вимог і умов, враховувала б динаміку міжнародних і внутрішніх ринків, базувалася на принципах адаптивності та забезпечують достатню гнучкість і швидкість у прийнятті рішень. Можна зробити висновок, що проблема розробки стратегії виходу на зовнішній ринок є актуальною проблемою, вирішенню якої присвячена дана дипломна робота. Сучасний міжнародний ринок створює надзвичайно великі перспективи для вітчизняних підприємств. Але при цьому висуває свої додаткові вимоги. У бакалаврській роботі «Стратегія виходу українського аграрного підприємства на ринок Словаччини» йдеться про розробку стратегії виходу на зовнішній ринок для приватно-орендного підприємства «Соколівка» – середнього аграрного підприємства. Апробація результатів кваліфікаційної магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.). Публікації. Основні положення та результати дослідження були відображені у матеріалах конференції: IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.)
  • Ескіз
    Документ
    Управління міжнародною рекламною діяльністю в умовах глобалізації
    (2023) Михайлевський Т.А.; Костюк О.
    Актуальність теми. В сучасних умовах, коли рівень конкуренції між компанія доволі високий, стає актуальною проблема інформування споживачів про діяльність, товари і послуги, що надає компанія. В такому випадку, реклама є ефективним інструментом, що дозволяє вплинути на вибір споживача, збільшити збут та охопити більшу частку ринку. Об’єктом дослідження є процес управління рекламною діяльністю. Предметом дослідження є теоретико-методичні підходи та практичні аспекти організації міжнародної рекламної діяльності при виході на зовнішній ринок в умовах глобалізації. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій та пропозицій щодо управління міжнародною рекламною діяльністю підприємства при виході на зовнішній ринок в умовах глобалізації. Завдання, які вирішувалися в ході написання магістерської кваліфікаційної роботи: - дослідити теоретико-методологічні основи управління рекламною діяльністю в умовах глобалізації; - показати сутність та еволюцію реклами; - надати характеристику функціям реклами при виході на зовнішній ринок; - визначити міжнародні засоби поширення реклами; - проаналізувати процес рекламної діяльності при відкритті міні-кондитерської «Смаколики»; - надати економічну оцінку доцільності відкриття міні-кондитерської «Смаколики»; - проаналізувати середовище для проведення рекламної діяльності при створенні міні-кондитерської «Смаколики» - удосконалити управління міжнародною рекламною діяльністю в умовах виходу на зовнішній ринок; - обрати рекламну стратегію для підприємства; - розробити заходи щодо створення позитивного іміджу підприємства. В ході дослідження використовувались загальні та специфічні наукові методи: системний аналіз та синтез, узагальнення результатів, статистичні, порівняння. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).
  • Ескіз
    Документ
    Управління маркетинговими стратегіями підприємства при виході на зовнішній ринок
    (2023) Михайлевський М.А.; Остапчук А.
    Актуальність теми. Маркетингова стратегія - основа дій підприємства в конкретних ринкових умовах, що визначає способи застосування маркетингу для розширення цільових ринків та досягнення ефективних результатів, в той час як маркетингова стратегія при виході на зовнішні ринки є аналізом форм проникнення підприємства на зовнішні ринки з метою розробки подальших рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингових стратегій проникнення на зовнішні ринки. Саме тому тема, обрана для дослідження у даній магістерській кваліфікаційній роботі, є актуальною. Об’єктом дослідження є розробка маркетингових стратегій при виході на зовнішні ринки. Предметом дослідження теоретико-методичні підходи та практичні аспекти управління маркетинговими стратегіями підприємства при виході на зовнішні ринки. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є наукове обґрунтування теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингових стратегій підприємства при виході на зовнішні ринки. Для досягнення поставленої мети були визначені наступні завдання: - узагальнити теоретичні та методичні аспекти маркетингової стратегії підприємства при виході на зовнішні ринки; - обґрунтувати сутність та значення маркетингових стратегій розвитку; - використати стратегічне планування при реалізації маркетингової стратегії підприємства; - здійснити оцінку маркетингових стратегій ТОВ «Сілікат» при виході на зовнішні ринки; - надати характеристику розвитку маркетингової стратегії в соціальних мережах ТОВ «Сілікат» при виході на зовнішні ринки; - охарактеризувати шляхи удосконалення маркетингових стратегій підприємства при виході на зовнішні ринки; В ході дослідження використовувались загальні та специфічні наукові методи: системний аналіз та синтез, узагальнення результатів, статистичні, порівняння. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент:виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).
  • Ескіз
    Документ
    Організація міжнародних транспортних перевезень
    (2023) Базюк В.В.; Костюк О.
    Магістерська кваліфікаційна робота містить: 91 сторінку, 6 рисунків, 20 таблиць, 50 літературних джерел. Актуальність теми. Організація міжнародних вантажних перевезень – це складний процес, який вимагає дотримання митних правил, вибору оптимального транспортного засобу та маршруту, а також належної документаційної роботи. Дотримання цих основних аспектів сприяє ефективній та надійній міжнародній доставці товарів, допомагаючи мінімізувати ризики і витрат для учасників логістичних ланцюгів. Мета магістерської роботи полягає в узагальненні теоретичних та обґрунтуванні практичних рекомендацій щодо організації міжнародних транспортних перевезень. Досягнення поставленої мети передбачає необхідність вирішення наступних завдань: 1. Розглянути поняття та правове регулювання міжнародних перевезень. 2. Вивчити категорії міжнародних транспортних перевезень. 3. Ознайомитися з особливостями організації міжнародних вантажних перевезень. 4. Надати організаційно-економічну характеристику ТОВ «ЗАММЛЕР Україна». 5. Визначити основні тенденції розвитку ринку міжнародних транспортних перевезень. 6. Провести аналіз ефективності міжнародних транспортних перевезень товариства. 7. Обґрунтувати впровадження автоматизованих систем управління логістикою. 8. Дослідити інтеграцію систем відстеження вантажів та моніторингу. Об’єктом дослідження є процес організації міжнародних транспортних перевезень ТОВ «ЗАММЛЕР Україна». Предмет дослідження – теоретико-методичні підходи та практичні аспекти організації міжнародних транспортних перевезень підприємства. В процесі роботи були застосовані такі методи дослідження: – метод пошуку та збору інформації при вивченні теоретичних засад організації міжнародних транспортних перевезень; – аналіз, який використовувався для оцінки основних тенденцій розвитку ринку міжнародних транспортних перевезень та аналізу ефективності міжнародних транспортних перевезень товариства; – графічний метод, що передбачав створення візуальних діаграм, графіків та схем для відображення структури та динаміки міжнародних транспортних перевезень; – табличний метод, що включав у себе аналіз та порівняння числових даних, представлених у вигляді таблиць; – метод узагальнення використано для того, щоб зробити висновки по здійсненому дослідженню. Практична цінність роботи полягає в розробці заходів щодо удосконалення організації міжнародних транспортних перевезень ТОВ «ЗАММЛЕР Україна». Апробація результатів дослідження. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.)
  • Ескіз
    Документ
    Формування стратегії розвитку підприємства
    (2023) Лисич А.Г.; Драмарецька К.
    Магістерська кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст кваліфікаційної роботи викладено на 78 сторінках, у тому числі робота містить 15 таблиць, 6 рисунків, 73 використаних джерел. У першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи узагальнено теоретичні аспекти формування стратегії розвитку підприємства. Розглянуто сутність і стратегічного розвитку підприємства; досліджено теоретичні засади обґрунтування вибору стратегії розвитку підприємства; розглянуто методи дослідження ефективності маркетингової діяльності підприємства. Другий розділ кваліфікаційної роботи присвячений діагностиці формуванню стратегії розвитку ПрАТ «Срібниця». Надано загальну характеристику ПрАТ «Срібниця»; проаналізовано стратегії розвитку; проведено оцінку ефективності ефективності стратегії розвитку підприємства. У третьому розділі магістерської кваліфікаційної роботи надано шляхи удосконалення стратегії розвитку підприємства. На основі отриманих результатів розроблено напрямки стратегічного розвитку ПрАТ «Срібниця»; розроблено заходи щодо формування ефективної стратегії розвитку ПрАТ «Срібниця»; визначено ефективність впровадження заходів щодо удосконалення стратегії розвитку ПрАТ «Срібниця».
  • Ескіз
    Документ
    Управління зернопереробним підприємством на засадах логістики
    (2023) Радченко В.Є.; Бондаренко В.
    Актуальність теми. Зернове господарство України є стратегічною галуззю економіки, яка здійснює значний вплив на соціально-економічну стабільність та продовольчу безпеку держави, а також є важливим фактором реалізації колосального потенціалу аграрного сектору в Україні та прискорення економічного зростання і розвитку. Трансформаційні процеси, що відбуваються в агропромисловому комплексі України, потребують вивчення і дослідження всіх напрямів перетворень у його структурі, включаючи зернопереробну галузь. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних і методичних підходів та розробка практичних рекомендацій щодо ефективного управління зернопереробним підприємством на засадах логістики. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - визначити сутність та сучасні підходи до управління діяльністю підприємства; - виявити місце підприємств з переробки сільськогосподарської сировини в системі національної економіки; - дослідити особливості та специфіка роботи зернопереробних підприємств; - розглянути організаційно-економічну характеристику підприємства ТОВ «Збаразький КХП»; - оцінити систему управління підприємством ТОВ «Збаразький КХП»; - проаналізувати ефективності організації управління підприємством ТОВ «Збаразький КХП»; - визначити шляхи підвищення ефективності організації управління зернопереробним підприємством; - удосконалити систему управління зернопереробним підприємством на основі логістичних інновацій. Об’єктом дослідження є процес управління діяльністю зернопереробного підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних аспекти управління зернопереробного підприємства на засадах логістики. Методи дослідження: порівняння, графічний, балансовий, індексний, економіко-математичний, систематизації та узагальнення, аналітичний, структурно-логічний, графічний. Наукова новизна. Отримали подальший розвиток запропоновані шляхи вдосконалення системи управління зернопереробним підприємством з використанням логістичних інновацій. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічне управління виведенням і просуванням нового товару на зовнішній ринок
    (2023) Малушенко Д.Р.; Головніна О.
    Магістерська робота на тему: «Стратегічне управління виведенням і просуванням нового товару на зовнішній ринок» виконана на прикладі ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат» і викладена на 117 сторінках комп'ютерного тексту, містить 39 таблиць, 36 рисунків, 92 джерела посилань. Магістерська робота складається із вступу, трьох розділів, висновку, списку використаної літератури. Метою роботи є обґрунтування теоретичних положень і практичних рекомендацій щодо формування ефективної стратегії управління виведення і просування нового товару на ринок для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Об'єкт дослідження – господарська, фінансова, маркетингова діяльність ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат». Предметом дослідження є теоретико-методологічні засади формування та аспектів функціонування стратегії виведення та просування нового товару на ринок молочної продукції. Джерелами інформації є законодавча база, фінансова звітність ТДВ ««Золотоніський маслоробний комбінат», монографії, підручники, наукові статті, статистичні дані, матеріали Державної служби статистики України, експертні точки зору, власні розрахунки та спостереження, літературні джерела. Перший розділ роботи розглянув теоретико-методичні основи формування маркетингових стратегій. Другий розділ дослідив організаційно-економічну структуру, маркетинг на ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат». Третій розділ роботи представив рекомендації щодо удосконалення маркетингу на підприємстві та стратегію виведення і просування нового товару на ринку.
  • Ескіз
    Документ