Кваліфікаційні роботи магістрів

Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/8

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Ескіз
    Документ
    Формування якості ремонту дизельних двигунів при відновленні технічного стану валів колінчастих при вторинному використанні
    (2021) Чуткий Т.С.
    Удосконалення технологій відновлення шийок колінчастих валів та пошук нових способів нанесення металопокриттів на їх зношені поверхні є актуальним завданням ремонтного виробництва. Метою роботи: Є розробка технології відновлення шийок автотракторних колінчастих валів шляхом локального приварювання загартованих розрізних ремонтних втулок в умовах дрібносерійного виробництва. Об'єктом дослідження є: Вали колінчасті, які неможливо відновити шліфуванням у черговий ремонтний розмір. Предмет дослідження: Технологічні операції, пов'язані з приварюванням загартованої ремонтної розрізної втулки до шийки вала, що відновлюється. Наукова новизна роботи. 1. Розрахунково-теоретичний метод визначення мінімальної товщини ремонтної втулки, що приварюється на відновлювану поверхню шийки колінчастого валу; 2. Методика визначення натягу та напруг у привареній ремонтній втулці; 3. Технологічні фактори, що визначають технологічну напругу в привареній ремонтній втулці та умови її надійної роботи при знакопермінному навантаженні. Практична значимість: Розглядається технологічний процес відновлення шийок колінчастих валів локальним приварюванням загартованої ремонтної розрізної втулки для умов дрібносерійного ремонтного виробництва. Цей процес дозволяє забезпечити застосування мінімально необхідної товщини сталевої стрічки, мінімально необхідні припуски на обробку шийок валу шліфуванням, високу якість відновленої поверхні шийок (виконання вимог креслення за твердістю, шорсткістю, відхиленнями форми та розмірами), відновити не тільки аварійні шийки у необхідний розмір, а й відновити шатунні та корінні шийки колінчастого валу в номінальний розмір при їхньому граничному зносі, зберегти втомну міцність відновленого валу на попередньому рівні. Розроблено спеціальне технологічне оснащення, що дозволяє реалізувати розроблений технологічний процес.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження технічного стану деталей та розробка технологічного процесу відновлення гальмівних систем тракторів ХТЗ
    (2021) Ігнатенко Микола Олександрович
    Об’єкт дослідження – вивчення технічного стану деталей гальмівних систем тракторів ХТЗ та удосконалення технології відновлення роботоздатності. Мета роботи: вивчити технічний стан та удосконалити технологію відновлення роботоздатності гальмівних систем тракторів ХТЗ. Метод дослідження – аналітичний та математико-статистичний аналіз технічного стану робочих поверхонь деталей гальмівних систем тракторів ХТЗ. В приведеному рефераті вказані задачі які були вирішені в науково-дослідній роботі згідно завдання: 1. Виявити основні пошкодження та встановити їх параметри. 2. Провести статистичний аналіз характеристик імовірної появи виявлених пошкоджень із визначенням коефіцієнтів відновлення, вибракування та придатності. 3. Проаналізувати стан сучасних технологій відновлення роботоздатності гальмівних систем тракторів ХТЗ та встановити можливість їх реалізації в ремонтній майстерні. 4. Покращити вибрану технологію відновлення працездатності гальмівних систем тракторів ХТЗ. 5. Зробити аналіз виробничих небезпек та розробити заходи по забезпечення безпечних умов роботи на дільниці з відновлення роботоздатності гальмівних систем тракторів ХТЗ. 6. Розрахувати техніко-економічні показники технології відновлення роботоздатності гальмівних систем тракторів ХТЗ. В науково-дослідній роботі приведено аналіз та методики визначення значень параметрів технічного стану гальмівних систем тракторів ХТЗ. Розраховано та проаналізовано статистичні характеристики імовірної прояви визначених дефектів. На базі статистичного аналізу та визначених допустимих і граничних параметрів технічного стану розраховано коефіцієнти придатності, відновлення та вибракування досліджуваних деталей. Науково обґрунтовано необхідність технології відновлення роботоздатності гальмівних систем тракторів ХТЗ. Проаналізовано та розроблено заходи з безпечної роботи та розраховано основні техніко-економічні показники.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження технічного стану деталей та розробка технологічного процесу відновлення заднього валу відбору потужності трактора «Бєларусь-892»
    (2021) Андрощук Денис Володимирович
    Магістерська робота присвячена дослідженню пошкоджень деталей та розробці технологічного процесу відновлення заднього валу відбору потужності трактора МТЗ-892 та удосконаленню технології відновлення її роботоздатності. В першому розділі пояснювальної записки наведено аналіз конструкції та принцип роботи заднього валу відбору потужності трактора МТЗ-892, причини відмов та несправності. В другому розділі представлено дослідження основних пошкоджень деталей та встановлено їх параметри. В третьому розділі проведено статистичний аналіз характеристик імовірної появи пошкоджень із визначенням коефіцієнтів відновлення, вибракування та придатності. Проаналізувано стан сучасних технологій відновлення роботоздатності заднього валу відбору потужності трактора МТЗ-892. Вибрано технологію відновлення корпуса заднього моста трактора МТЗ-892. Розроблено технологічний процес складання заднього валу відбору потужності трактора МТЗ-892. В четвертому розділі зроблено аналіз виробничих небезпек та розробити заходи по забезпечення безпечних умов роботи на дільниці з відновлення роботоздатності заднього валу відбору потужності трактора МТЗ-892. В пятому розділі розраховано техніко-економічні показники технології відновлення роботоздатності заднього валу відбору потужності трактора МТЗ-892.