Кваліфікаційні роботи магістрів
Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/1
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Система підтримки прийняття рішень керівництво районної поліклініки(2023) Колісниченко, Д.Г.У цій дипломній роботі було проведене дослідження над обʼєктом дослідження, а саме над програмним забезпеченням автоматизованого збору та аналітичної обробки інформації про навчальні онлайн-курси. Методом дослідження роботи є покращення пошуку інформації та методу аналізу даних. У даному дослідженні були проведені аналіз сучасного ринку онлайн-курсів, що на даний момент дуже сильно розвивається з початку пандемії. Люди почали масово навчитись вдома, але іноді не знають який курс краще обрати. Для цього є рішення – додаток, який зможе допомогти проаналізувати та вибрати кращий для них курс.Документ Система підтримки прийняття рішень керівництвом районної поліклініки(2023) Ковальчук, Д.О.У дипломній роботі була розроблена система підтримки прийняття рішень для керівництва районної поліклініки. Методом дослідження є підвищення ефективності та якості управління поліклінікою шляхом застосування інформаційних технологій та методів аналізу даних. В даному дослідженні проводиться аналіз сучасного стану управління районною поліклінікою, виявляються основні проблеми та виклики, з якими зіштовхується керівництво. Для розв'язання цих проблем пропонується розробка та впровадження системи підтримки розробки рішень, яка базується на сучасних методах аналізу даних, штучного інтелекту та експертних систем.Документ Управління міжнародною рекламною діяльністю в умовах глобалізації(2023) Михайлевський Т.А.; Костюк О.Актуальність теми. В сучасних умовах, коли рівень конкуренції між компанія доволі високий, стає актуальною проблема інформування споживачів про діяльність, товари і послуги, що надає компанія. В такому випадку, реклама є ефективним інструментом, що дозволяє вплинути на вибір споживача, збільшити збут та охопити більшу частку ринку. Об’єктом дослідження є процес управління рекламною діяльністю. Предметом дослідження є теоретико-методичні підходи та практичні аспекти організації міжнародної рекламної діяльності при виході на зовнішній ринок в умовах глобалізації. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій та пропозицій щодо управління міжнародною рекламною діяльністю підприємства при виході на зовнішній ринок в умовах глобалізації. Завдання, які вирішувалися в ході написання магістерської кваліфікаційної роботи: - дослідити теоретико-методологічні основи управління рекламною діяльністю в умовах глобалізації; - показати сутність та еволюцію реклами; - надати характеристику функціям реклами при виході на зовнішній ринок; - визначити міжнародні засоби поширення реклами; - проаналізувати процес рекламної діяльності при відкритті міні-кондитерської «Смаколики»; - надати економічну оцінку доцільності відкриття міні-кондитерської «Смаколики»; - проаналізувати середовище для проведення рекламної діяльності при створенні міні-кондитерської «Смаколики» - удосконалити управління міжнародною рекламною діяльністю в умовах виходу на зовнішній ринок; - обрати рекламну стратегію для підприємства; - розробити заходи щодо створення позитивного іміджу підприємства. В ході дослідження використовувались загальні та специфічні наукові методи: системний аналіз та синтез, узагальнення результатів, статистичні, порівняння. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на IV Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Сучасний менеджмент: виклики та можливості». (м. Київ, НУБіП України, 25-26 жовтня 2023 р.).Документ Управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства(2023) Хміль Д.І.; Янчевський Р.Предметом дослідження є зовнішньоекономічна діяльність підприємства ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». Об’єктом – є управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є дослідження управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Відповідно до поставленої мети визначені та вирішені такі конкретні завдання: 1. Визначити сутність управління зовнішньоекономічною діяльністю. 2. Виокремити методи та види управління зовнішньоекономічною діяльністю. 3. Дослідити особливості організації управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємствах 4. Надати організаційно-економічну характеристика підприємства ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». 5. Проаналізувати фінансовий стан зовнішньоекономічних операцій ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД» 6. Проаналізувати управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». 7. Сформулювати план заходів щодо удосконалення зовнішньоекономічною діяльністю підприємства ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». 8. Надати оцінку ефективності запропонованих заходів. Розглянуто теоретичні основи управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Проведено аналіз зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД» та визначено перспективи удосконалення управління. У першому розділі роботи проведено теоретичний аналіз основ управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Визначено сутність управління зовнішньоекономічною діяльністю, розглянуто методи та види управління зовнішньоекономічною діяльністю. Виокремлено особливості організації управління зовнішньоекономічною діяльністю на підприємствах. У другому розділі проведено аналіз зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД» та здійснено дослідження організаційно-економічної характеристики підприємства, фінансового стану зовнішньоекономічних операцій, управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». У третьому розділі розглянуто перспективи удосконалення управління ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД». Сформульовано план заходів щодо удосконалення зовнішньоекономічною діяльністю підприємства та надано оцінку ефективності запропонованих заходів для ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД».Документ Формування системи управління підприємством(2023) Волокіткіна К.Н.; Драмарецька К.Магістерська кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст кваліфікаційної роботи викладено на 85 сторінок, у тому числі робота містить 15 таблиць, 14 рисунків, 61 використаних джерела. У першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи узагальнено теоретичні аспекти дослідження системи управління підприємством. Розглянуто сутність і зміст поняття «управління підприємством»; досліджено систему управління ефективністю діяльності підприємства; розглянуто методи визначення ефективності управління підприємством та підходи до її визначення. Другий розділ кваліфікаційної роботи присвячений діагностиці системи управління ПрАТ «Богуславська сільгосптехніка». Надано загальну характеристику ПрАТ «Богуславська сільгосптехніка»; проаналізовано систему управління ПрАТ «Богуславська сільгосптехніка»; проведено оцінку ефективності системи управління ПрАТ «Богуславська сільгосптехніка». У третьому розділі магістерської кваліфікаційної роботи надано шляхи удосконалення стратегії розвитку ПрАТ «Богуславська сільгосптехніка». На основі отриманих результатів запропоновано шляхи напрями вдосконалення системи управління ПрАТ «Богуславська сільгосптехніка»; визначенно пріоритетний напрямок ефективної діяльності ПрАТ «Богуславська сільгосптехніка»; розраблено заходи щодо ефективного управління ПрАТ «Богуславська сільгосптехніка».Документ Система управління товарною політикою підприємства(2023) Старанов В.С.; Гавриш О.Магістерська кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Основний текст кваліфікаційної роботи викладено на 104 сторінках, у тому числі робота містить 22 таблиці, 18 рисунок та 63 використаних джерела. У першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи узагальнено теоретичні аспекти системи управління товарною політикою підприємства. Наведено сутність поняття товарна політика та особливості системи управління товарною політикою підприємства. Охарактеризовано методичні підходи до формування системи управління товарною політикою підприємства. Другий розділ кваліфікаційної роботи присвячений діагностиці системи управління товарною політикою ФГ «Сеп». Здійснено SWOT-аналіз підприємства та проаналізовано систему управління товарною політикою ФГ «Степ». У третьому розділі магістерської кваліфікаційної роботи надано пропозиції щодо удосконалення системи управління товарною політикою ФГ «Степ». На основі отриманих результатів розроблено рекомендації щодо покращення системи управління товарною політикою, запропоновано формування маркетингової товарної стратегії підприємства та розроблено інвестиційний проєкт для ФГ «Степ».Документ Управління людськими ресурсами підприємства(2023) Приходько В.С.; Троян А.Магістерська кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст магістерської кваліфікаційної роботи викладено на 97 сторінках друкованого тексту, робота містить 24 таблиці і 11 рисунків. Список використаних джерел включає 66 найменування. У першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи узагальнено теоретичні аспекти управління людськими ресурсами підприємства. Було виділено суть та значення управління людськими ресурсами. Також розглянуто формування стратегічного управління людськими ресурсами. Другий розділ магістерської кваліфікаційної роботи присвячений проведенню діагностики управління людськими ресурсами в ТОВ «Агропроект Княжа», а саме проведено аналіз якісного складу та плинності персоналу та здійснено аналіз процесу управління людськими ресурсами ТОВ «Агропроект Княжа». У третьому розділі магістерської кваліфікаційної роботи сформовані та запропоновані шляхи удосконалення управління людськими ресурсами ТОВ «Агропроект Княжа». Акцентована увага на удосконаленні стратегічного управління людськими ресурсами та запропоновано використовувати компетентнісний підхід, як напрям розвитку персоналу підприємства.Документ Управління конкурентоспроможністю підприємства(2023) Дітківський А.В.; Гогуля О.Магістерська кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст магістерської кваліфікаційної роботи викладено на 83 сторінках друкованого тексту, робота містить 23 таблиці і 11 рисунків. Список використаних джерел включає 59 найменувань. У першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи узагальнено теоретичні засади управління конкурентоспроможністю підприємства. Розкрито суть та значення управління конкурентоспроможністю підприємства. Виділено особливості та чинники забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств, розглянуто методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства. Другий розділ магістерської кваліфікаційної роботи присвячений практичним аспектам управління конкурентоспроможністю підприємства за результатами проведеної діагностики ТОВ «Сімекс-Агро». Здійснено організаційно-економічну характеристику та аналіз фінансового стану ТОВ «Сімекс-Агро», оцінено рівень конкурентоспроможності підприємства. У третьому розділі магістерської кваліфікаційної роботи запропоновано шляхи інноваційного розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання. Обґрунтовано пропозиції щодо впровадження стратегії диверсифікації у діяльність підприємства як інструмента забезпечення його конкурентоспроможності та розроблено пропозиції щодо необхідності розвитку персоналу як чинника підвищення його конкурентоспроможності.Документ Управління маркетинговою діяльністю підприємства(2023) Бондар О.В.; Троян А.Магістерська кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Основний текст магістерської кваліфікаційної роботи викладено на 87 сторінках друкованого тексту, робота містить 18 таблиць і 6 рисунків. Список використаних джерел включає 60 найменувань. У першому розділі магістерської кваліфікаційної роботи узагальнено теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства. Було виділено суть та значення управління маркетинговою діяльністю підприємства. Також розглянуто особливості управління маркетинговою діяльністю у сільськогосподарському підприємстві та проаналізовано методичні підходи щодо оцінювання процесу управління маркетинговою діяльністю підприємства. Другий розділ магістерської кваліфікаційної роботи присвячений проведенню діагностики управління маркетинговою діяльністю у ТОВ «Іллінецьке», а саме розкрито особливості управління товарною та ціновою політикою у ТОВ «Іллінецьке» та проаналізовано стан управління збутом та маркетинговими комунікаціями підприємстві. У третьому розділі магістерської кваліфікаційної роботи визначено можливі інноваційні напрями розвитку управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарського підприємства. Також акцентовано у вагу на необхідності впровадження сучасних маркетингових інструментів для сільськогосподарського підприємства та удосконаленні організації маркетингової діяльності підприємства.