Монографії

Постійне посилання колекціїhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/6182

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Динаміка і оптимізація режимів руху машин лісового комплексу
    (ЦП Компринт, 2017) Ловейкін Вячеслав Сергійович; Ромасевич Юрій Олександрович; Сердюченко Ю.Ю.; Лимар П.В.
    Монографія написана на основі теоретичних та експериментальних досліджень режимів роботи машин лісового комплексу. Побудовано багатоетапні математичні моделі динаміки роботи машин при лісозаготівлі та в умовах роботи складів лісоматеріалів. Проведено динамічний аналіз режимів роботи лісових машин та встановлено характер виникнення навантажень у їх окремих елементах. Виконано синтез оптимальних режимів роботи: грейфрного захвату, механізму переміщення крана із пачкою шхистів, трелювальної лебідки. Наведено програму та методику експериментальних досліджень режимів роботи механізмів лісових машин. Під час проведення експериментів реалізація оптимального руху механізмів виконана шляхом керування електричним та гідравлічним приводами машин за допомогою розробленого програмного забезпечення. Встановлено загальні положення, які дозволяють підвищити ефективність роботи механізмів машин лісового комплексу. Призначена для наукових та інженерних працівників, а також може бути корисна аспірантам, магістрам та студентам машинобудівних спеціальностей вищих навчальних закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування параметрів молотильно-сепаруючого пристрою тангенціального типу зернозбирального комбайна
    (ЦП Компринт, 2016) Ловейкін Вячеслав Сергійович; Човнюк Юрій Васильович; Нєдовєсов Віктор Іванович; Ляшко Анастасія Петрівна
    Монографія написана на основі досліджень авторів параметрів молотильно-сепаруючого пристрою тангенціального типу зернозбирального комбайна. Побудовано модель руху технологічної маси між барабаном та підбарабанням. Визначено закон руху порції хлібної маси. Розроблено динамічну та математичну модель руху молотильного барабана. Розв’язано математичну модель для двох етапів: з’єднання валу ДВЗ та валу пасової передачі привода молотильного барабана; повне зчеплення валу ДВЗ і диска зчеплення. Досліджено вплив неврівноваженості молотильного барабана на коливання лівої та правої опор молотильного барабана та на кутову швидкість молотильного барабана. Проведено планування експериментальних досліджень неврівноваженості молотильного барабана під час роботи. На підставі результатів досліджень запропоновано рекомендації з удосконалення конструкції молотильного барабана, захищених патентом на корисну модель. Призначена для наукових та інженерних працівників, а також може бути корисна аспірантам, магістрам та студентам машинобудівних спеціальностей вищих навчальних закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Динамічна оптимізація машин роликового формування : монографія
    (ЦП Компринт, 2016) Ловейкін Вячеслав Сергійович; Почка Костянтин Іванович
    Монографія написана на основі досліджень авторів режимів руху ро- ликової формувальної установки з рекупераційним, енергетично врівноваже- ним та врівноваженим приводами для забезпечення зворотно-поступального руху формувального візка. У ній наведено динамічний аналіз установки із кожним вказаним приводним механізмом, здійснено силовий аналіз, прове- дено аналіз нерівномірності руху, а також здійснено динамічне зрівноважен- ня приводних механізмів. Призначена для наукових та інженерно-технічних працівників, а та- кож може бути корисна аспірантам, магістрам та студентам машинобудівних спеціальностей вищих навчальних закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Динамічна оптимізація кулачкового приводу машин роликового формування
    (ЦП Компринт, 2016) Ловейкін Вячеслав Сергійович; Почка Костянтин Іванович
    Монографія написана на основі досліджень авторів режимів руху роликової формувальної установки з кулачковим приводним механізмом для забезпечення зворотно-поступального руху формувального візка. У ній наве-дено аналіз режимів руху кулачкових механізмів, запропоновано методику синтезу оптимальних режимів руху, яка дозволяє отримати будь-які режими, що відображають ті або інші властивості кулачкового механізму. Розрахова-но оптимальні режими руху формувального візка при його переміщенні від одного крайнього положення до іншого, проведено оптимізацію режиму ре-версування та здійснено оптимізацію крайових умов. Призначена для наукових та інженерно-технічних працівників, а та-кож може бути корисна аспірантам, магістрам та студентам машинобудівних спеціальностей вищих навчальних закладів
  • Ескіз
    Документ
    Динаміка і оптимізація режимів руху мостових кранів
    (ЦП Компринт, 2016) Ловейкін Вячеслав Сергійович; Ромасевич Юрій Олександрович
    Монографія написана на основі теоретичних та експериментальних досліджень режимів роботи механізму переміщення мостових кранів. На основі апробованих математичних моделей проведено динамічний та енергетичний аналізи режимів роботи механізму переміщення крана із вантажем на гнучкому підвісі. Виконано синтез оптимальних режимів руху крана із вантажем на гнучкому підвісі у вигляді програмного керування та у вигляді зворотного зв’язку. Наведено програму та методику експериментальних досліджень режимів роботи механізму переміщення крана. Керування рухом під час проведення експериментів виконано за допомогою розробленого програмного забезпечення. Для обробки масивів експериментальних даних використані розроблені авторами методи і статистичні методи. Встановлено загальні положення, які дозволяють підвищити ефективність роботи мостового крана із гнучким підвісом вантажу за рахунок реалізації оптимальних режимів його руху. Призначена для наукових та інженерних працівників, а також може бути корисна аспірантам, магістрам та студентам машинобудівних спеціальностей вищих навчальних закладів
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація режимів руху шарнірно-зчленованої стрілової системи крана
    (ЦП Компринт, 2015) Ловейкін Вячеслав Сергійович; Паламарчук Дмитро Анатолійович
    Наведено методику зменшення коливань вантажу закріпленого на гнучкому підвісі при зміні його вильоту за допомогою врівноваженої шарнірно-зчленованої стрілової системи крана. Для такої конструкції шарнірно-зчленованої стрілової системи крана: удосконалено математичну модель динаміки руху та визначено оптимальні закони руху, при яких коливання вантажу усуваються протягом усього циклу руху стрілової системи. Монографія призначена для дослідників та конструкторів вантажопідіймальних машин, а також аспірантів, магістрів та студентів, що займаються дослі- дженнями кранів з шарнірно-зчленованою стріловою системою.
  • Ескіз
    Документ
    Динамічна оптимізація механізму підйому вантажу мостових кранів : монографія
    (ЦП Компринт, 2015) Ловейкін Вячеслав Сергійович; Ромасевич Юрій Олександрович
    Монографія написана на основі теоретичних та експериментальних досліджень режимів роботи механізму підйому вантажу мотових кранів. Побудовано багатоетапні математичні моделі динаміки підйому/опускання вантажу для режимів „з підхватом” та „з вісу”. На основі математичних моделей проведено динамічний та енергетичний аналізи режимів роботи механізму підйому вантажу за реостатного та частотного керування його приводом. Виконано синтез оптимальних режимів роботи механізму підйому вантажу та проведено моделювання роботи механізму в цих режимах. Наведено програму та методику експериментальних досліджень режимів роботи механізму підйому вантажу. Керування рухом під час проведення експериментів виконано за допомогою розробленого програмного забезпечення. Для обробки масивів експериментальних даних використані розроблені авторами методи та методи статистичного аналізу. Встановлено загальні положення, які дозволяють підвищити ефективність роботи механізму підйому вантажу за рахунок реалізації режимів його роботи. Призначена для наукових та інженерних працівників, а також може бути корисна аспірантам, магістрам та студентам машинобудівних спеціальностей вищих навчальних закладів.