Кваліфікаційні роботи бакалаврів

Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/9

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Управління зовнішньоторговельними операціями підприємства
    (2024) Марченко Вероніка Олександрівна; Діброва Л.
    У сучасних умовах глобалізації та постійних змін у світовій економіці зовнішньоторгівельна діяльність підприємств є однією з ключових складових їх стратегічного успіху. За останні десятиліття зовнішньоторгівельні операції набули все більшої складності та важливості для бізнесу. У цьому контексті управління зовнішньоторгівельними операціями стає критично важливою функцією для ефективного функціонування підприємства на міжнародних ринках. Управління зовнішньоторгівельними операціями охоплює широкий спектр дій та стратегій, спрямованих на планування, координацію та контроль над міжнародними бізнес-процесами підприємства. Воно включає в себе вивчення та аналіз зовнішньоекономічного середовища, розроблення стратегій зовнішньоторгівельних операцій, управління ризиками та фінансами, а також використання інноваційних підходів для підвищення конкурентоспроможності. Щоб вижити, потрібно правильно визначати стратегію і тактику поведінки на зовнішніх ринках, необхідно систематично аналізувати зовнішнє середовище, досліджувати діяльність конкурентів та проводити діагностику конкурентоздатності підприємства. А отже, дослідження управління зовнішньоторгівельними операціями є актуальним та вкрай необхідним у сучасних умовах, так, як дозволяє підприємствам забезпечувати свій конкурентний розвиток на міжнародних ринках. Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретико-методичних аспектів та розробка пропозицій щодо удосконалення управління зовнішньоторгівельних операцій підприємства. Для досягнення мети в роботі були поставлені наступні завдання: ⮚ обґрунтувати сутність та визначити особливості управління зовнішньоторгівельними операціями; ⮚ систематизувати форми організації зовнішньоторгівельної діяльності підприємства та виявити проблеми його виходу на зовнішні ринки; ⮚ опрацювати методику визначення ефективності експортно-імпортних операцій; ⮚ провести організаційно-економічну характеристику ТОВ «КЕРНЕЛ»; ⮚ проаналізувати сучасний стан та визначити основні тенденції розвитку зовнішньоторгівельних операцій на підприємстві ТОВ «КЕРНЕЛ»; ⮚ оцінити експортні можливості та обґрунтувати стратегічні напрями виходу підприємства на зовнішні ринки; ⮚ обґрунтувати доцільність впровадження системи управління якістю продукції на підприємстві; ⮚ визначити шляхи підвищення ефективності збутової логістики ТОВ «КЕРНЕЛ» в умовах воєнного стану. Об’єктом дослідження є процес управління зовнішньоторгівельною діяльністю підприємства. Предметом дослідження є теоретико-методичні, аналітичні та практичні аспекти, пов’язані з управлінням зовнішньоторгівельною діяльністю підприємства. Для досягнення поставленої мети було використано наступні методи дослідження: метод порівняння, методи аналізу, економіко-математичні методи та інші. Інформаційною базою дослідження є нормативно-правові акти, що регламентують порядок здійснення зовнішньоекономічної діяльності підприємства, наукові праці, теоретичні висновки та узагальнення вітчизняних і зарубіжних вчених, статистична інформація, дані бухгалтерського обліку та звітності. Оброблення даних здійснювалося за допомогою сучасних інформаційних технологій та програм. Структура та обсяг роботи. Основний текст бакалаврської кваліфікаційної роботи викладено на 76 сторінках, 6 таблиць ,9 рисунків .
  • Ескіз
    Документ
    Управління зовнішньоторговельними операціями підприємства
    (2024) Марченко Вероніка Олександрівна; Діброва Л.
    У сучасних умовах глобалізації та постійних змін у світовій економіці зовнішньоторгівельна діяльність підприємств є однією з ключових складових їх стратегічного успіху. За останні десятиліття зовнішньоторгівельні операції набули все більшої складності та важливості для бізнесу. У цьому контексті управління зовнішньоторгівельними операціями стає критично важливою функцією для ефективного функціонування підприємства на міжнародних ринках. Управління зовнішньоторгівельними операціями охоплює широкий спектр дій та стратегій, спрямованих на планування, координацію та контроль над міжнародними бізнес-процесами підприємства. Воно включає в себе вивчення та аналіз зовнішньоекономічного середовища, розроблення стратегій зовнішньоторгівельних операцій, управління ризиками та фінансами, а також використання інноваційних підходів для підвищення конкурентоспроможності. Щоб вижити, потрібно правильно визначати стратегію і тактику поведінки на зовнішніх ринках, необхідно систематично аналізувати зовнішнє середовище, досліджувати діяльність конкурентів та проводити діагностику конкурентоздатності підприємства. А отже, дослідження управління зовнішньоторгівельними операціями є актуальним та вкрай необхідним у сучасних умовах, так, як дозволяє підприємствам забезпечувати свій конкурентний розвиток на міжнародних ринках. Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретико-методичних аспектів та розробка пропозицій щодо удосконалення управління зовнішньоторгівельних операцій підприємства. Для досягнення мети в роботі були поставлені та успішно реалізовані такі завдання: ⮚ обґрунтувати сутність та визначити особливості управління зовнішньоторгівельними операціями; ⮚ систематизувати форми організації зовнішньоторгівельної діяльності підприємства та виявити проблеми його виходу на зовнішні ринки; ⮚ опрацювати методику визначення ефективності експортно-імпортних операцій; ⮚ провести організаційно-економічну характеристику ТОВ «КЕРНЕЛ»; ⮚ проаналізувати сучасний стан та визначити основні тенденції розвитку зовнішньоторгівельних операцій на підприємстві ТОВ «КЕРНЕЛ»; ⮚ оцінити експортні можливості та обґрунтувати стратегічні напрями виходу підприємства на зовнішні ринки; ⮚ обґрунтувати доцільність впровадження системи управління якістю продукції на підприємстві; ⮚ визначити шляхи підвищення ефективності збутової логістики ТОВ «КЕРНЕЛ» в умовах воєнного стану. Об’єктом дослідження є процес управління зовнішньоторгівельною діяльністю підприємства. Предметом дослідження є теоретико-методичні, аналітичні та практичні аспекти, пов’язані з управлінням зовнішньоторгівельною діяльністю підприємства. Для досягнення поставленої мети було використано наступні методи дослідження: метод спостереження, методи аналізу та синтезу, метод статистичних групувань, метод SWOT-аналізу, системний підхід, графічний метод, економіко-математичні методи та інші. Інформаційною базою дослідження є нормативно-правові акти, що регламентують порядок здійснення зовнішньоекономічної діяльності підприємства, наукові праці, теоретичні висновки та узагальнення вітчизняних і зарубіжних вчених, статистична інформація, дані бухгалтерського обліку та звітності. Оброблення даних здійснювалося за допомогою сучасних інформаційних технологій та програм. Структура та обсяг роботи. Основний текст бакалаврської кваліфікаційної роботи викладено на 70 сторінках, 6 таблицях ,9 рисунках.