Навчальні та наукові видання
Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/3
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Документ Страховий менеджмент(ЦП "Компринт", 2023) Опальчук Руслана МиколаївнаНавчальний посібник містить основні положення сучасної теорії страхового менеджменту, розкриває його сутність та необхідність в умовах ринкової економіки. Окремі підрозділи розкривають зміст методичних підходів до управління страховими ризиками, страхового маркетингу, управління персоналом страхових компаній, управління фінансовою діяльністю та платоспроможністю страхових компаній та питань врегулювання страхових претензій. Посібник допоможе майбутнім фахівцям у галузі фінансів, банківської справи, страхування та фондового ринку засвоїти теоретичний матеріал, здобути практичні навички та компетентності у питаннях організації та функціонування страхового бізнесу в Україні. Для викладачів, студентів та аспірантів економічних спеціальностей, економістів-практиків у сфері страхового бізнесу.Документ Словник-довідник маркетолога(ФОП Ямчинський О.В., 2023) Талавиря, Микола Петрович; Збарський, Василь Кузьмич; Буряк, Р.І.; Александров, Д.С.; Бондаренко, Л.О.; Блохін, С.О.; Войтовська, Я.О.; Залевський, Д.А.; Кнап, Н.В.; Сидоренко, О.М.; Павлишин, С.П.; Полінкевич, С.І.; Полюхович, В.С.; Чертінов, В.О.Термінологічний словник-довідник містить необхідний мінімум найбільш вживаних професійних термінів та понять з дисциплін «Економіка підприємства», «Маркетинг» та «Менеджмент». Ознайомлення з пропонованим понятійним апаратом допоможе студентам зорієнтуватися у різноманітті актуальних загальноекономічних та маркетингових термінів і понять та сприятиме кращому вивченню курсу «Маркетинг». Методичний матеріал рекомендовано для самостійної роботи, роботи на практичних та лекційних заняттях, використання в умовах самоосвіти та дистанційного навчання студентів та фахівців з маркетингу. Терміни подані за алфавітом по семи розділах: 1) господарська практика; 2) зовнішньоекономічна діяльність; 3) маркетинг; 4) соціально-економічний розвиток села; 5) грошові одиниці основних держав світу(банкноти і розмінні монети); 6) основні терміни SMMмаркетолога та 7) перелік маркетингових термінів із поясненнями. Буде корисний викладачам, аспірантам, маркетологам підприємств і організацій, працівникам рекламних агенцій широкому колу учасників сфери бізнесу.Документ Комунікативний менеджмент(НУБіП України, 2022) Москвічова, Олена СергіївнаДокумент Комунікативний менеджмент(НУБіП України, 2022) Москвічова, Олена СергіївнаДокумент Антикризовий менеджмент(НУБіП України, 2021) Алексеєва, Катерина Андріївна; Суханова, Алла ВалеріївнаДані методичні вказівки для підготовки до практичних занять, виконання самостійної роботи та підготовки до екзаменів є доповненням до сторінки на платформі е-льорн та рекомендуються до одночасного використання https://elearn.nubip.edu.ua/course/view.php?id=2532Документ Методичні вказівки до вивчення дисципліни «Менеджмент» для фахівців ОС «Бакалавр» спеціальність 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»(2020) Гогуля, Ольга Петрівна; Драмарецька, Кристина ПавлівнаВикладено загальні методичні вказівки до вивчення дисципліни «Менеджмент» для підготовки фахівців ОС «Бакалавр» зі спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».Документ Методичні вказівки до проходження виробничої та переддипломної практики студентами спеціальності 073 - Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» ОС «Магістр»(2019) Резнік, Надія Петрівна; Артюх, Тетяна Олександрівна; Драгнєва, Наталія ІванівнаВисвітлено загальні методичні вказівки проходження виробничої та переддипломної практики для підготовки фахівців ОС «Магістр» спеціальності «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування».Документ Управління бізнесом(НУБіП України, 2019) Балановська, Тетяна Iванiвна; Троян, Аліна ВасилівнаУ навчальному посібнику відповідно до робочої програми навчальної дисципліни «Управління бізнесом» для підготовки фахівців галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» розкрито основні аспекти управління бізнесом. Матеріали навчального посібника сприятимуть формуванню у майбутніх менеджерів системного мислення, набуттю теоретичних знань, практичних навичок та умінь приймати рішення з організації підприємницької діяльності, створення власної справи. Для студентів, аспірантів, викладачів і для всіх, хто цікавиться питаннями управління бізнесомДокумент Основи менеджменту, маркетингу та підприємництва(ЦП "Компринт", 2018) Балановська, Тетяна Iванiвна; Гогуля, Ольга Петрівна; Троян, Аліна ВасилівнаУ навчальному посібнику відповідно до робочої програми навчальної дисципліни «Основи менеджменту маркетингу та підприємництва» для підготовки фахівців галузі знань 15 «Автоматизація та приладобудування» спеціальності 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» розкрито теоретичні аспекти та практичні питання з основ менеджменту, маркетингу та підприємництва. Рекомендується студентам, аспірантам, викладачам, усім, хто цікавиться питаннями менеджменту, маркетингу та підприємництва