Кваліфікаційні роботи

Постійне посилання на розділhttps://dglib.nubip.edu.ua/handle/123456789/1

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Організація маркетингових досліджень на ринку молока та молочної продукції
    (2023) Оксенюк Н.В.; Гераймович В.
    Магістерська кваліфікаційна робота на тему «Організація маркетингових досліджень на ринку молока та молочної продукції» викладена на 97 сторінках друкованого тексту, включає 17 таблиць і 7 рисунків. Робота складається зі вступу, трьох розділів і висновків. Для написання кваліфікаційної магістерської роботи використано 35 літературних джерел. Актуальність теми. Підприємству для успішної діяльності, ефективного обрання стратегії розвитку, результативного вирішення проблем необхідна інформація про побажання споживачів, про товари та послуги конкурентів, про те, яка ситуація на ринку як зменшити ризики в сучасних умовах господарювання, яку можна зібрати провівши маркетингові дослідження. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних та практичних засад організація маркетингових досліджень на ринку молока та молочної продукції та розробка напрямків вдосконалення маркетингових досліджень на підприємстві. Українські підприємства повинні вирішувати ці питання та розвивати галузь маркетингових досліджень для підвищення власної конкурентоспроможності, адже інформація в наш час виступає важливим елементом успішної роботи. Необхідність маркетингових досліджень обумовлена тим, що керівництво будь-якої організації, приймаючи маркетингові рішення, має обрати найефективніші з них з погляду прибутковості та рівня ризику. Для досягнення поставленої мети були визначені такі основні завдання: - узагальнити теоретичні основи організації маркетингових досліджень підприємства; - проаналізувати організацію маркетингового дослідження на підприємстві; - запропонувати шляхи вдосконалення організації маркетингових досліджень на підприємстві. - розглянути організаційно-економічну характеристику підприємства; - провести аналіз системи управління маркетинговою діяльністю підприємства; - оцінити ефективність маркетингової діяльності в підприємстві; - здійснити прогнозування обсягів реалізації продукції в підприємстві на майбутні періоди; - запропонувати шляхи вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Валківський молокозавод». Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних основ організації маркетингових досліджень на ТОВ «Валківський молокозавод». Методи дослідження: абстрактно-логічний, метод зведення та групування статистичних даних, індексний та кореляціно-регресійний аналіз, монографічний метод. Наукова новизна. Отримано подальший розвиток, запропоновані шляхи вдосконалення маркетинговою діяльністю підприємства. Апробація результатів магістерської роботи. Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи були оприлюднені на III Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Маркетинг та логістика в агробізнесі». (м. Київ, НУБіП України, 20 квітня 2023 р.).
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові засади конкурентоспроможності підприємства
    (2023) Козак В.І.; Збарський В.
    Конкурентоспроможність – комплексна характеристика, яка може визначатися груповими, інтегральними, загальними показниками. Метою оцінки конкурентоспроможності фірми є визначення позиції фірми на галузевих, регіональних чи міжнародних ринках. Конкурентоспроможність підприємства включає успішну конкуренцію на ринку та отримання економічних переваг над конкурентами. Метою дослідження є пошук шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі маркетингових засобів. Завдання дослідження полягають у розгляді наступних питань: 1. Конкурентоспроможність як економічна категорія; 2. Умови та принципи досягнення конкурентоспроможності на основі маркетингових інструментів; 3. Методика визначення конкурентоспроможності підприємства; 4. Організаційно-економічна характеристика; 5. Аналіз ефективності маркетингових інструментів підприємства; 6. Визначення конкурентоспроможності підприємства; 7. Дослідження кон’юнктури ринку експрес-доставки; 8. Обґрунтування запровадження сучасних маркетингових інструментів; 9. Оцінка економічної доцільності запропонованих заходів. Об’єктом дослідження виступає конкурентоспроможність як економічна категорія. Предметом дослідження є забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Методи дослідження: індукції, дедукції, аналізу, синтезу, узагальнення, графічного відображення. Практичне значення даної роботи полягає в тому, що розглянуті маркетингові інструменти підприємства та кон’юнктура ринку експрес-доставки дозволили зробити обґрунтування можливості запровадження сучасних маркетингових інструментів на основі вдосконалення вмісту соціальних мереж ТОВ «Нова пошта». Формування конкурентоспроможності підприємств є предметом дослідження значної кількості праць зарубіжних та вітчизняних науковців. Значний внесок у дослідження цієї проблеми зробили: Бондаренко А. Л., Бугас В. В., Дмитрієв І. А., Євчук Л. А., Красняк О. П., Леськів Г. З., Мангушев Д. В., Пихтін А. В. та ін. Питанням про важливість застосування маркетингових стратегій у формуванні конкурентоспроможності підприємства розглядалось Бондаренко А. Л., Бугасом В. В., Дмитрієвим І. А. та ін.
  • Ескіз
    Документ
    Бізнес-план відкриття центру йоги та стретчингу
    (2022) Короткіна О.В.